Nog 2 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen....

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 Juli 2014 | Nederland, Sint Odiliënberg

Hey Hey Hey Everyone!!!!

Daar ben ik weer! Het is al 3 maanden geleden sinds de vorige reis, nu nog maar 2 nachtjes slapen en dan vlieg ik weer! Zoals jullie weten ga ik naar Peru. Zuid-Amerika heeft me altijd erg geïnteresseerd en ik kan eigenlijk nog altijd niet beseffen dat ik er nu daadwerkelijk naartoe ga! Ik verwacht dat dit besef wel weer komt zo gauw ik op het vliegveld sta. In Peru land ik in Lima waar ik 1 nachtje in een hotel verblijf. De volgende dag vlieg ik door naar Cusco.

In Cusco ligt het bedrijf waarvoor ik ga werken; Chimu Adventures. Zij organiseren tours door heel Zuid-Amerika en Antarctica. Dit kunnen reizen zijn van maanden, weken of dagen. Mijn project heeft te maken met onderzoek doen naar 2 tours. In Cusco hebben ze een Cusco City tour en Sacred Valley tour wat beide 1-dag tours zijn. Deze zijn al 15 jaar hetzelfde en elke tour operator in de stad biedt dezelfde soort tours aan. Aan mij nu dus de taak om te onderzoeken hoe ze de tours het beste kunnen aanpassen zodat ze zich als eerste tour operator van de stad onderscheiden van de rest. Met als gevolg dat nog meer toeristen voor Chimu Adventures gaan kiezen ipv voor de concurrenten. Hiervoor ga ik bijvoorbeeld doelgroep- en concurrentie analyses maken.

Mijn werkzaamheden zullen dus vooral op kantoor plaatsvinden maar natuurlijk ga ik de komende week, in de eerste week, mee op tour zodat ik weet om welke tours het precies gaat. Leuk begin dus van het project en fijn om zo weer aan de gehele nieuwe situatie te wennen. Als het goed is, dus als alles volgens plan verloopt, ben ik na 15 weken klaar met het schrijven van dit onderzoek. Via deze weg zal ik jullie weer zo goed mogelijk op de hoogte houden want naast het harde werken zal er ook weer genoeg tijd zijn om leuke dingen te gaan doen.

Zoals jullie merken heb ik er weer erg veel zin in!!

  • 04 Juli 2014 - 16:19

    Ria:

    Hoi Inge: ik wens je een heel goede reis. En in Peru: heel veel succes en plezier. Ook al zit je veel op kantoor, er zullen genoeg momenten zijn dat je iets van het land kunt zien. Geniet er maar van.
    Groetjes

  • 05 Juli 2014 - 16:13

    Vicky:

    Leuk zeg! Veel plezier en succes met je opdracht! En een goede reis!

  • 06 Juli 2014 - 09:47

    Ria En Ger:

    Inge,

    We wensen je een hele goede reis en heel veel plezier en inspiratie met het uitvoeren van de opdracht.
    Jou kennende zul je weer genoeg ideeën hebben om deze touroperator boven de anderen te laten uitsteken. Veel succes, plezier en geniet maar weer van deze 15 weken. We blijven je volgen.

  • 06 Juli 2014 - 20:00

    Liesbeth:

    Inge veel plezier daar en succes met je opdracht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 44984

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: