Daar gaat tie weer!! - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Daar gaat tie weer!! - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Daar gaat tie weer!!

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Februari 2015 | Nederland, Sint Odiliënberg

Hoi Hoi Hoi!

Wow, het is maar 6 weken geleden dat ik terug ben gekomen vanuit Peru en het koffer is alweer gepakt! (kort maar krachtig) Een nieuw avontuur wat op mijn pad is gekomen afgelopen week. Het is allemaal heel snel gegaan. Vandaag een week geleden had k niet gedacht dat ik op dit moment weer klaar zou zijn voor vertrek!

Maar goed het gaat toch echt weer gebeuren! Tot half April ga ik naar Avoriaz in Frankrijk een winterseizoen draaien. Het is natuurlijk midden in het winterseizoen maar omdat de gene die hier eerst werkte ermee gestopt is hadden ze zo snel mogelijk iemand nodig. Voor mij de perfecte timing en uitdaging. Ik ga hier dus tot het einde van het winterseizoen werken. Het werk kan vergeleken worden met de werkzaamheden die ik ook deed toen ik voor Gogo in Sunny Beach in Bulgarije werkte. Het verschil is dat dit jongerenreizen waren. Jongeren die dus vooral kwamen voor zon zee strand en feesten. Nu gaat het erom dat mensen een te gekke wintersport gaan beleven dus dit is ook een veel gevarieerdere doelgroep. Mijn taken zijn de transfers van het busstation naar de accommodaties verzorgen, skipas en skimateriaal regelen, klachten/problemen oplossen, activiteiten (zoals kroegentocht, pizza avond en rodelen) organiseren en bij dit alles komt nogal wat administratie en papierwerk kijken. Over dit alles zal ik jullie meer kunnen vertellen nadat ik er een paar dagen zit.

Morgen vlieg ik om 9 uur van Amsterdam naar Genève, hier wordt ik opgehaald en naar Avoriaz gebracht. Hier heb ik een eigen appartement. Ik heb weer er erg veel zin in!!!!!!!!!

AU REVOIR!!!!! X

  • 01 Februari 2015 - 23:02

    Roel Van Kruchten:

    Veel plezier met deze mooie kans nichtje. Geniet ervan!

  • 03 Februari 2015 - 11:31

    Ria Hurkxkens:

    Als je dit leest ben je waarschijnlijk al daar? Hoe was de reis? Ben je goed aangekomen?
    Op Facebook zei ik al, dat ik verbaasd was om dit te horen: ik had net van je ouders gehoord, dat je in een frietkraam werkte. Dan is dit natuurlijk veel leuker!!!!
    Geniet er maar weer van. En neem ook de kans om zelf iets aan wintersport te doen. Kun je al skiën?
    Succes ermee en vooral ook veel plezier. Groetjes oet Remunj

  • 06 Februari 2015 - 16:04

    OMA HURKXKENS:

    INGE HET IS HIER KOUD MAAR WEL ZONNIG , GEEN SNEEUW , WAS JE WEER GOED AAN GEKOMEN? ER WAREN TOCH VLIEGTUIGEN NIET OP GESTEGEN DIE DAG [ 1FEBR, VANWEGE DE SNEEUW . IK GA SPRUITJES KOKEN .. MET EEN GEHAKT BAL, IK ZAL JOUWE LEVENSLOOP VOLGEN OP JOU PAD , INGE VELE LIEVE GROETJES VAN OMA het is vrijdag middag 4 uur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Odiliënberg

Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 45000

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: