Here I GO! - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Here I GO! - Reisverslag uit Sint Odiliënberg, Nederland van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Here I GO!

Blijf op de hoogte en volg Inge

28 April 2015 | Nederland, Sint Odiliënberg

Ja ja ja lieve mensjes. De volgende reis staat weer op punt van beginnen! Morgen rond deze tijd zit ik in het vliegtuig richting Singapore, om hier over te stappen op het vliegtuig richting Nieuw Zeeland, Auckland!!!!!

De totale reis vanaf Schiphol zal ongeveer 25 uur gaan duren. Om 22.20 kom ik donderdag avond in Auckland aan (12.20 donderdag middag Nederlandse tijd, 10 uur verschil). Hier staan dan vrienden (Jay & Ema) op me te wachten. Ik heb hen in Peru leren kennen en zij wonen/werken hier nu, oorspronkelijk komen ze uit Engeland. Bij hen kan ik sowieso in het begin verblijven. Voor het weekend hebben we al verschillende dingen op de planning staan om te gaan doen. Na het weekend ga ik uitzoeken of het mogelijk is om ergens te werken.

Ik vind het wel weer spannend om te gaan. Met name omdat ik nu nog niet weet wat ik precies ga doen en dergelijke. Tegelijkertijd is dit ook heerlijk en ik weet zeker dat het goed gaat komen! Ook is het spannend omdat het verblijf in het buitenland nu langer zal duren dan ooit. Ik weet zelf nog geen einddatum dus wie weet wat er na Nieuw Zeeland nog gaat gebeuren.

Via deze weg, maar ook whatsapp, facebook, email, verzin het maar, houden we uiteraard contact!

Tot snel vanuit de andere kant van de wereld :-) Liefs!

  • 28 April 2015 - 19:23

    Roel Van Kruchten :

    Veel plezier aan de andere kant van de wereld!

  • 28 April 2015 - 19:53

    Ria En Ger:

    Inge,

    Een heel goede vlucht naar Nieuw Zeeland, een prettig verblijf daar en het gaat je ook nu weer zeker lukken.
    Pas goed op je zelf en we houden contact

  • 29 April 2015 - 09:30

    Lora:

    Geniet ervan honneponneke!!!!! Goeie reis :) Dikke kus!

  • 29 April 2015 - 15:29

    Liesbeth :

    Hoi Inge heel veel plezier en succes met je nieuwe uitdaging. Pas goed op jezelf en laat af en toe wat van je horen

  • 03 Mei 2015 - 11:16

    Ria:

    Hoi Inge: hoop dat je goed aangekomen bent? Ik wens je heel veel succes met alles en vooral ook veel plezier.
    Ik wil deze week ook weer verder gaan met mijn uitdaging: in etappes lopen richting Santiago de Compostella in Noord-Spanje.
    Ben weer benieuwd naar jouw verhalen. Groetjes, nog vanuit Remunj.
    Ria

  • 04 Mei 2015 - 11:09

    Oma Hurkxkens:

    inge . vol verwachting vol met energie vol met wils kracht , probeer dat vol te houden . inge groetjes van oma 4 mei 2015

  • 18 Mei 2015 - 11:28

    Hannie:

    Inge!!! How's life on the other site of the world?? Waarblijven de foto's?? Ben benieuwd hoe het eruit ziet in je omgeving.
    Take care!
    XX Han

  • 17 Juni 2015 - 11:46

    Truus:

    Hoi meid
    heb eerder al wat geschreven maar zie dat t het er niet bij staat
    ook heb ik via de app jou gefeliciteerd met je verjaardag maar ook deze staat nog ongelezen.
    hopeLijk is het verder wel allemasl goed bij jou
    groetjes truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 44991

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: