Pap & Mam, Verjaardag, Trouble Shooter, Fabrizio!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Pap & Mam, Verjaardag, Trouble Shooter, Fabrizio!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Pap & Mam, Verjaardag, Trouble Shooter, Fabrizio!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Juni 2010 | Spanje, Playa de Palma

Hello Everybodyyyyyy!!!

Oke om te beginnen: IEDEREEN HARTELIJK BEDANKT VOOR ALLE KAARTEN, MAILTJES, BERICHTEN, SMSJES EN ALLESS!!! Afgelopen week donderdag kreeg ik al de eerste kaarten, ik was bijna vergeten dat ik bijna jarig was en toen kwamen de kaarten al!! Rond mijn verjaardag kreeg ik dan de meeste, op 1 dag 20 kaarten ofzo echt super! Vandaag heb ik nog steeds kaarten gekregen, super super echt leuk!

Dan nu afgelopen vrijdag, pap en mam zouden komen!! Ik had er de hele dag zin in en tijdens het oefenen van de stierengevecht show belden ze dat ze er waren! Erg raar in het begin om ze te zien maar wel leuk even lekker knuffelen leuk leuk leuk! Ik moest toen wel weer werken maar na het werk heb ik ze het stapgedeelte hier laten zien en hebben we ook wat biertjes gedronken want ik had zaterdag natuurlijk vrij dus we hadden alle tijd!

Zaterdag was een heeeeel erg leuke en mooie dag. Gezellig dagje Palma met pap en mam, vele mooie dingen gezien, lekker bijgekletst, het voelde echt als vakantie, heeerlijk!!

De rest van de dagen verbleven pap en mam natuurlijk ook in het hotel dus erg gezellig als ze mee doen aan activiteiten en dat ik hun aan het zwembad zie liggen tijdens het werk echt leuk! Tijdens mijn vrije tijd gingen we dan wel eens samen wat eten of wat rondlopen en de omgeving verkennen en natuurlijk op 't strand gelegen en wat gesport met pap op 't strand! Allemaal ergggg gezellig en toen opeens: we liepen op de boulevard en riep opeens iemand me: INGE!! Ik denk huh, ik keek, ik zag geert-jan en met wie was die op mallorca: DE ENIGE ECHTE FABRIZIOOO!! Haha wij gelijk foto's maken huj huj en hun waren dus daar om opnames te maken voor een nieuwe clip! Erg toevallig en erg grappig!!
Op hun laatste avond smste ze ook nog of we nog samen op stap konden gaan, ik was wel moe want dat was de woensdag, de dag na mijn verjaardag maar ik denk ik moet natuurlijk wel de kans nemen om met fabrizio, op mallorca op stap te gaan! Ik was dus meteen na het werken naar Mega park gegaan want daar zouden we ons zien, nu waren hun alleen zolang nog aan het filmen dat ik Fabrizio niet meer gezien heb helaassss..:( Dat was wel jammer maaaaaaaaaar, ik heb nog meer nieuws wat wel leuk leuk leuk is...

Ik heb namelijk een collega animateur!!!!!!!! Maandag was Esther hier, mijn supervisor en zij vertelde dat er binnenkort een trouble shooter naar mijn hotel zou komen. Dit betekend een entertainer wat tijdens noodgevallen naar een ander hotel moet om daar te gaan helpen. Waarom ze precies nu in dit hotel zit weet ik ook niet want opzich is hier geen hulp nodig maar het is natuurlijk wel superrrrr gezellig! Echt toch wel veel leuker om dit werk met z'n 2en te doen! Nu is het alleen de vraag tot hoe lang ze blijft want als er ergens anders wat gebeurd moet ze daar naartoe en als er niks gebeurd weten we ook niet of ze misschien heir mag en kan blijven of niet..Het is in ieder geval een super gezellig meid! Ze is op mijn verjaardag aangekomen dus toen begonnen ze gelijk voor me te zingen en konden pap en mam haar ook nog ontmoeten! Ze slaapt bij mij dus de rust is ook weg uit huis gelukkig huj huj allemaal een stuk leuker nu!! Met haar, ze heet trouwens Anouk en met de 2 andere entertainers (Guust en Martina) van Luna Park zijn we deze week begonnen met het trainen van een nieuwe show. Dat gaan we zometeen om 16uur ook weer doen en als het goed is moeten we volgende week de show al gaan opvoeren dus dat word veel oefenen komende week en dus tussen de activiteiten door druk druk druk! Zo gaat de tijd nu NOG sneller door al het bezoek en omdat het hotel nu vol zit, wel nog niet met super veel kinderen maar er is veeeeel meer leven in het hotel. Zeker ook met het WK, op dit moment speelt duitsland en ze staan dus met 1-0 achter dus de duitsers hier zijn aan het schreeuwen en schelden zeker toen ze net de penalty miste haha! Toen duitsland laatst gewonnen had ben ik met pap en mam naar Bierkonig geweest, dat is een grote feesttent en daar was het duchtig feest haha wel leuk om daar een keer bij te zijn....

Morgen onze vrije dag, vanavond gaan we dus met wat entertainers mijn verjaardag alsnog vieren en dan morgen om 13.30 uur gaan we naar het nederlandse gedeelte en gaan we daar flink feesten, zeker als nederland wint!! HUJ HUJ HUJ :-D Wel leuk dat WK, leeft hier erg en zorgt voor nog meer sfeer en leven in het hotel!

Oja over mijn verjaardag zelf heb ik nog niet zoveel verteld maar ik had het erg druk deze dag. Omdat Anouk toen aankwam moest ik haar dus alles leren en wijzen, we zijn begonnen met de nieuwe show te oefenen en we hadden natuurlijk de Comedy Express deze avond, dit moesten we weer voorbereiden + het normale programma dus ik had eigenlijk geen rust gehad deze dag. Wel om maandagavond om 0.00 uur al gefeest met wat gasten en pap en mam en na de show op de dinsdag ook nog wat gevierd in het hotel. Van pap en mam natuurlijk wat kado's gekregen en van gasten waarmee ik best wel hecht was heb ik een t-shirt gekregen echt super! Oranje natuurlijk van nederland haha omdat ik hun daar altijd mee peste met HUP HOLLAND HUP enz en hun waren duits daarom kreeg ik een oranje shirt met alle namen van hun op echt super!

Ik geloof dat jullie nu wel weer op de hoogte zijn maar ik heb nu steeds minder tijd om de laptop erbij te nemen vandaar dat ik nu ook 120 mailtjes had en net al 1 uur heb gezeten om veel van de mailtjes te beantwoorden! Daarom ga ik nu weer stoppen want om 16.00 uur oefenen voor de show dus ga ik nu nog even rusten! Nogmaals allemaal super bedankt, lief dat jullie toch allemaal aan me denken!!!

Dikke Knuffel van uit het zonnige Mallorcaaaa!!

  • 18 Juni 2010 - 17:02

    Pap:

    klopt allemaal wat Inge heeft geschreven.
    Het is een super vakantie eiland en daar hoort een super kanjer van een meid als Inge zeker ook op thuis. Heel veel reacties gekregen van de gasten dat |Inge het zo goed doet en dat er zoveel energie in die kleine meid zit. Dat hebben we ook gezien tijdens haar commedy show. Ze was echt geweldig. De hele zaal heeft gelachen, genoten, geklapt en complimentjes uitgedeeld. Daarna was het echt tijd voor haar verjaardagsfeest. Dat hebben we gevierd met wat vuurwerk, champagne van de directie en uiteraard bier. Het was super gezellig om enkle dagen bij Inge op vakantie te zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 45056

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: