Het aftellen kan beginnen........ - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Het aftellen kan beginnen........ - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Het aftellen kan beginnen........

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 Augustus 2010 | Spanje, Playa de Palma

Jaja dames, heren, jongens en meisjes...nog maar 16 nachtjes slapen en dan kom ik weer richting Nederland!!!! Langzaam begin ik ook af te tellen, vanaf afgelopen weekend is het weer rustig in het hotel en begint het weer wat saaier te worden. Daarbij begint het voor mij ook te vervelen, steeds weer dezelfde activiteiten, wéér de mini disco pff wil niet weten hoe vaak ik die al heb gedanst!! Esther was afgelopen week ook een keer komen kijken en ze zei al dat ze vond al dat ik minder energiek en enthousiast was als eerst. Ze zegt het is niet super erg en de kinderen zullen het niet merken maar ik zie wel een verschil. Ze vindt het niet, ze zegt dat heeft iedereen op 'n gegeven moment en ze zei dat ze het wel fijn vond dat ik het eerlijk toegaf dat ik er een beetje doorheen zit qua werk. Buiten het werk is het nog allemaal super, ik zal weer even vanaf vorige week beginnen....

Vorige week zaterdag m'n vrije dag. Ik ben met de jongen van ITS reisorganisatie naar Palma Aquarium geweest. Was erg mooi, beetje jammer alleen dat m'n fotocamera na 5 foto's leeg was. Vergeten de batterij op te laden haha! Daarna zijn we gaan relaxen en slapen op het strand want we waren alle 2 op stap geweest vrijdag avond dus hadden weinig geslapen. 's Avonds zijn we lekker gaan uit eten in een mexicaans restaurant mmmmm daar ga ik nog wel eens naartoe, ZO lekker! Daarna ben ik naar huis gegaan om weer een beetje te slapen want 's avonds had ik op de planning om met Nena en de meiden op stap te gaan. Hun had ik vrijdag avond al gezien tijdens het stappen dus dat moesten we nog eens over doen! Ik dus naar hun toe gegaan, lekker gekletst en gedronken, toen heb ik hun met het duitse gedeelte kennis laten maken, dit is erg goed gelukt!

Zondag begon dan weer een nieuwe week. Deze week is weer voorbij gevlogen, gezellige gasten, vooral veel nederlanders!! Vanaf zondag ben ik wel erg verkouden geworden, ze hadden me weer in het water gegooid en toen ben ik even op bed gaan liggen om bij te komen maar ik was dus nat en de airco stond aan dus doen had ik zo een verkoudheidje te pakken. Helaas ben ik daar nog steeds niet vanaf. Vorige week had ik een paar dagen geen stem, toen was ik aan het snotteren en nu ben ik nog wat aan het hoesten maar het gaat langzaam weer de goede kant op, ik heb de airco in ieder geval steeds uitstaan nu. Door de verkoudheid heb ik afgelopen week wat rustiger aan gedaan met stappen want ik heb me niet altijd lekker gevoeld daardoor. Soms wel met gasten wat gedronken nog tot 0.00 uur ofzo. 1x was ook een Nederlandse man jarig dus toen was het om 0.00 uur feest, altijd gezellig!

Op woensdag hadden we weer de comedy express. Dit keer hield de muziek het gelukkig vol en met Joy ging het nu ook een stuk beter. Ik moest tijdens de show een paar keer echt lachen om haar zodat ik niet kon playbacken haha :-D Deze avond was het trouwens zo warm, zo warm had ik het nog nooit gehad tijdens deze show! Verder is het weer wel wat minder aan het worden afgelopen dagen, meer bewolking en 1 nacht hele harde regen! De barman van het hotel zei dat het eind augustus ook weer gaat stormen en dat het slechter wordt, pff heb je wat, zit je op mallorca! Kan ik net zo goed naar Nederland komen haha, kan ik wel alvast wennen aan het weer daar bij jullie!

Afgelopen vrijdag ben ik weer met Nena enz op stap gegaan! Erggg geslaagd, ik was alleen helemaal kapot rond half 5, de hele week toch nog weinig geslapen ondanks 't weinig stappen maar door de gezelligheid in het hotel en door de verkoudheid en in de discotheek was 't weer koud dus weer niet fijn voor mijn verkoudheid. Ik ben dus redelijk op tijd naar huis gegaan, de meiden zijn nog even door gegaan! Zaterdag hadden we afgesproken om naar Aqua park te gaan. Weer een erg geslaagde en gezellige dag! Ik was wel nog steeds moe en het was weer een beetje bewolkt dus weer niet echt ideaal voor mijn verkoudheid. Daarom ben ik zaterdagavond en gisteravond even optijd naar bed gegaan met een paracitamol en nu ben ik weer fit en is de verkoudheid bijna weg! Zaterdag ben ik ook nog gaan uit eten, lekker sate weer eens, mmmmmmmmmm wat smaakte die goed!!!! Heb langzaam wel weer zin in de Nederlandse eten! Het eten in het hotel word ik namelijk ook wel langzaam moe haha!

Nu de laatste 2 weken, afgelopen weekend zijn alle leuke mensen naar huis gegaan dus het begin van deze week is saai. Veel nieuwe mensen, die hebben nog geen zin om actief mee te doen met activiteiten en komen allemaal weer uit andere landen, vandaag 'n kind uit Argentinië in de miniclub, gezellig haha! Vanavond kids diner met 4 kinderen dus dat is wel relax. Zo zullen de dagen niet echt omvliegen want zo hard werken is het niet meer maar goed in de tussentijd nog genieten van het strand en het uitgaansleven! Daarvan krijg ik namelijk nooit genoeg en dat ga ik zeker weer missen als ik thuis ben! Gisteren wel weer nieuwe limburgers aangekomen, die blijven ook 2 weken dus we gaan bijna gelijk naar huis! Met hun kan het wel weer gezellig worden. Afgelopen week was er trouwens ook een groep uit venlo, vandaar de gezelligheid! Heb je toch gelijk een band mee als je weer limburgs kan praten enz!

Verder de komende weken weinig speciale dingen. Vanavond wel weer op stap in het duitse gedeelte en er zal nog meer gestapt worden komende dagen en dan zaterdag weer duiken. Dan het volgende weekend ga ik op de vrijdag voor de laatste keer echt goed stappen en dan de zaterdag de laatste keer goed genieten van alles hier!!!

Ik laat jullie trouwens ook zo snel mogelijk wanneer ik precies weer terug vlieg enz!

TOT SNEL!!!

  • 17 Augustus 2010 - 16:28

    Papskie:

    Hoi Inge.
    Ook wij staan te popelen omje weer thuis te ontvangen. Ook voor ons zal het weer aanpassen worden met zo'n energieke meid inhuis, maar dat hebben we er graag voor over. Jou verhalen blijven altijd leuk om te lezen en zo hou je ons ook op de hoogte van wat je daar allemaal uitspookt. Houwen zo. Het zijn nog maar 2 weken. Wij tellen af en zien je weer graag thuis komen tot gauw.

  • 25 Augustus 2010 - 14:38

    Renatski:

    DUDE nog effe!!!!!!!!!!!

  • 25 Augustus 2010 - 17:38

    Steffie R:

    Heyyy Dude,

    Is the summer alweer bienoa veurbiej. Neet normaal wie snellos det het geit! Geise oug weer knalle biej Stravoc? Kom ich zekers kieke, althans es het meugelijk is... Ich hub mich biej Limac aangemeld :)

    Partyhardy nog een bietje dao op Mallorca! En vas unne gooj reis teruuk! Geluif mich detse het toch allemaol geis missen esse weer hiej bus!

    Grts Steffie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 45066

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: