Ben ik weer!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Ben ik weer!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Ben ik weer!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Juli 2010 | Spanje, Playa de Palma

Hallo Iedereen!!

Inmiddels weer even geleden dat ik wat heb laten horen..Dit komt omdat het hoogseizoen nu echt is begonnen dus dat mijn vrije tijd steeds minder wordt! En vaak als ik vrije tijd heb ben ik nog bezig met wat sporten en slapen!

We gaan weer even terug naar vorige week zaterdag. Ik had jullie verteld dat ik ging duiken. Ik was vroeg opgestaan en was fit en had er erg veel zin in. Het busje kwam aangereden en ik dacht yes nu gaat het beginnen..jammer maar helaas, de trip kon niet door gaan want er was iets mis met de man van de boot dus we konden niet met de boot mee. Ik kreeg mijn geld terug wat ik al had betaald en daar stond ik dan. Klaar en zin om te gaan duiken, lekker vroeg in de morgen op mijn vrije dag en ik kon niks gaan doen! Ik denk jaaa ik wil eigenlijk wel echt duiken of in ieder geval iets gaan doen zodat ik niet voor niks vroeg ben opgestaan enz! Toen ben ik dus naar een andere duikschool gegaan, daar heb ik even vriendjes gemaakt. Hun vertelden me namelijk ook dat die duikschool waarmee ik eigenlijk zou gaan duiken niet echt goed is enz, nou goed dat zegt iedereen van de concurrent maar ik mocht wel gelijk mee een duik maken met hun zonder reservering en ik kreeg korting dus gelukkig ben ik toch nog gaan duiken! Helaas niet met de boot de zee op, vanaf het strand zeg maar het water in maar toch 15 meter diep geweest dus was wel erg mooi! Alleen 'n beetje jammer dat er op 'n gegeven moment water in mijn onderwatercamera zat haha dus het is nog even afwachten hoe de foto's eruit komen te zien! Ik heb nu ook flyers gekregen die ik uitdeel in het hotel, beetje reclame maken voor de duikschool en dan ga ik over 'n paar weken weer terug om nog eens te duiken en dan krijg ik waarschijnlijk ook weer korting en dan gaan we wel met de boot de zee op huj huj huj :-D!! 's Middags was ik weer terug dus toen ben k naar Palma gegaan want ik wist toevallig dat daar uitverkoop was! Met gevolg dat ik weer geshopt heb dus ik ben bang dat ik of geld moet bijbetalen als ik terug vlieg of ik moet de oude kleren hier laten en alleen de nieuwe kleren mee nemen naar Nederland maar dat zien we nog wel. 's Avonds ben ik met Nikolai van ITS (reisorganisatie wat bij ons in het hotel zit) en met Brenda voetbal gaan kijken en een beetje een feestje gevierd!

Zondag was dan de dag van the big final!!! De hele dag stond in het thema van de finale, met de kids 's ochtends (waren alleen maar nederlandse kids) hebben we allemaal vlaggetjes en dingetjes geknutseld, alle kindjes mochten zeggen hoeveel het ging worden bij de wedstrijd, daarmee konden ze een cocktail winnen en 's avonds zaten we dan met alle kindjes bij elkaar met onze vlaggetjes enz! Erg gezellig! Ook leuk dat er 80% nederlanders naar de wedstrijd aan het kijken waren en 20% spaans. Het was een spannende wedstrijd en ik werd gek op 'n gegeven moment, op het einde natuurlijk hopen dat we de penalty's bereiken maar helaas....de nederlanders dropen snel af. Ik was ook erg teleurgesteld maar heb toen toch even met de spaanse gasten gefeest. Buiten op straat was het dit keer minder groot feest dan met de halve finale, ik denk omdat het hier een beetje duits gedeelte is en de halve finale was tegen duitsland dus vandaar dat ze hier toen helemaal kwamen feesten. Dit keer was het feest in het Nederlandse gedeelte. Ik ben met Guust van Luna Park nog op stap gegaan in het Nederlands gedeelte om toch de 2e plaats te vieren en hier werd gelukkig ook nog gewoon gefeest! Op straat was er veel vuurwerk, veel Spanjaarden en op 'n gegeven moment natuurlijk ook ruzie. Zelfs de bushalte moest eraan geloven en het glas van de bushalte vloog overal! Oftewel weer 1 groot feest!

Maandag hadden we weer toros. De stierengevecht show die ik niet heel leuk vind. Dit keer deden wel 2 leuke gasten mee waardoor ik wel veel moest lachen en bij mij gaat het nu na 3x ook beter dus is het wel al wat leuker! Deze show is 1x in de maand dus dat betekend dat ik de show nog maar 1x hoef te doen, gelukkig!

Dinsdag hadden we weer Comedy Express. Weer erg geslaagd. Er zitten nu heel veel kids in het hotel dus die willen de show allemaal zien, daardoor blijven de ouders ook allemaal kijken en zo is het dus erg druk. Deze show is ook perfect voor in dit hotel want de kids moeten erg veel lachen en de volwassenen snappen de show natuurlijk helemaal en herkennen de mensen die wij voorstellen waardoor het voor iedereen een leuke avond is! De dag erna kreeg ik ook nog erg veel commentaar en met veel mensen krijg je zo een leuke en goede band!

Woensdagavond ging een belgisch gezin naar huis. De 2 kids en de mama moesten echt huilen omdat ze weg gingen, het was ook erg gezellig met hun. Het hele hotel kende hun ook, ze werden namelijk de Bingo Familie genoemd omdat ze met bingo bijna altijd wel wat wonnen en met de spelletjes was het van, oja de bingo familie zal wel weer winnen. Wel grappig allemaal maar wel sneu dat ze weg moesten en ik had niet verwacht dat er mensen echt zouden gaan huilen als ze hier weg moeten! Iedereen heeft het hier ook erg naar z'n zin en het is nu erg gezellig en druk in het hotel! Vooral ook veel nederlanders dus dat creëert wel een leuke sfeer in het hotel!

Donderdag hadden we weer live muziek. De muziek was zoals gewoonlijk weer wat saai maar omdat we er een spelletje van maakte werd het gezellig en kwamen de mensen los en werd er veel gedanst! Met het spel stonden we met 40 personen op de dansvloer dus dat was erg leuk!

Vrijdag zouden dan eigenlijk de vrienden komen maar ik had eerder die week al gehoord dat het tripje niet meer door ging...helaas! Ik ben 's avonds wel met Brenda op stap geweest, weer een keertje goed op stap geweest want door de week ga je toch een beetje op tijd naar huis omdat je weer vroeg op moet..vandaar dat we nu door zijn gegaan tot 6.00 uur!

Zaterdag had ik lekker niks gepland, we hebben dus lekker uitgeslapen, wat gegeten en tot 18.00 uur op het strand verbleven met wat jongens die we hadden leren kennen, ook gezellig wat gevoetbald en gevolleybald dus na zo'n dagje strand ben ik wel een klein beetje 'n negertje geworden! Met nog 6 weken voor de boeg dus hou jullie vast, als ik terug kom herkennen jullie mij niet meer, hihi! ;-) 's Avonds ook weer met deze groep op stap gegaan, weer erg geslaagd maar omdat we zoveel geslapen hadden zaterdag konden we vandaag toch weer fit aan het werk! Leuk om iedereen weer terug te zien en ook weer veel nieuwe gasten! Donderdag weer de Saterday Night Fever show op de planning in Luna Park, ik ben benieuwd wat dat gaat worden en dan vrijdag komen Renee en Kelvin!!!!! HUJ HUJ HUJ :-D en ja ja ja nog meer feest: Zaterdag komt Ruud met vrienden HUJ HUJ HUJ :-D Deze week wordt dus vooral uitkijken naar het weekend want dat wordt erg gezellig!! Op dit moment zijn er ook nog 3 gezellige brabanders waarmee ik komende week nog op stap ga dus wordt weer een leuke week!

Hopelijk gaat het bij jullie ook nog allemaal goed! Ik hoorde dat het gestormd heeft in Nederland..moet niet gekker worden zo midden in de zomer! Maar goed 37 graden is natuurlijk ook niet alles! Die temperaturen bereiken we hier ook elke dag maar ik ben er wel aan gewend en het is allemaal wel te doen! Op de kamer in Hotel Nets waar we nu slapen heb ik ook fijn airco enz! Hier is het zowiezo wel beter want Brenda en ik hebben beide een eigen kamer en een eigen badkamer dus dat is wel relax, kun je tussendoor ook even alleen relaxen! Ik heb ook internet op deze kamer dus ik lig nu lekker met de laptop op bed dus ik ga vragen of ik niet hier nog tot het einde mag blijven want dit bevalt me net zo prima, dan hoef ik niet weer met al de spullen te verhuizen! En hier wordt ook om de 2/3 dagen je beddengoed verschoond en de handdoeken en gepoetst en dat was in die chalet ook niet het geval dus prima prima!

Weer genoeg getypt, ik ga het hotel weer opzoeken en een potje darten met de gasten en waterpolo spelen wiehoej lekker warm op de kant staan en altijd weer hopen dat je in het water wordt geduwd op het einde hihi :-D

DOeiii..KNUFFEL!!

  • 18 Juli 2010 - 12:48

    Ruth Clout:

    Hey Inge!

    Zo te lezen heb jij het nog steeds helemaal goed naar je zin :D haha ook dat stappen komt me wel bekend voor ;)
    Heb de verhalen van Moniek al gehoord van jullie daagjes samen!
    Was er graag bijgeweest.. maar dat kwam toen even niet zo goed uit.
    Geniet er nog lekker van en veel succes!

    xx Ruth

  • 19 Juli 2010 - 14:16

    Oma Hurkxkens:

    ho inge als ik zo jou hele programma eens lees ga ik twijfelen of je nog wel graag terug komt?? ik was gisteren bij vicky geweest [ ze wordt morgen 20 jaar ] maar ze had er ook zin in ,,, zaterdag vertrekt ze naar ecuador .. voor een maand ... eerst 2 weken spaans leren en dan verzorgen van wilde dieren???... maar ze was er klaar voor ==== inge vele groetjes van ons allen maar vooral van oma

  • 22 Juli 2010 - 21:36

    Carlijn:

    Haaaa Inge :D!

    G bun weer hielemaol bie gelaeze.. van dien leuke avonture ;)! super.
    Ig vertrik murge zelf op vakantie, 2 weake noa italie.. hoapelik is t dao auk gezellig,, hhaha!vul plezeer nog, maar det kumt wal good! we spreake os snel!!

    DIkke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 45053

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: