Wat een weekje weer... - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Wat een weekje weer... - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Wat een weekje weer...

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Augustus 2010 | Spanje, Playa de Palma

Weer een weekje verder, de week vloog weer voorbij! Ik zal weer vooraan beginnen zodat ik hopelijk niks vergeet!

Zondag en maandag weer even wennen dat ik er weer alleen voor stond. Aan 1 kant wel weer fijn aan de andere kant ook wel weer nadelen. Maandag namelijk piratendag in de mini club en deze dag is favoriet bij de kids dus daar gingen we: naar de schat zoeken met 21 kids en ik, aaaaaah ik werd gek op 'n gegeven moment maar wel super leuk natuurlijk! Om 0.00 uur (dinsdag dus) was Joy jarig, een collega wat in el Arenal werkt. Dit moest natuurlijk gevierd worden dus wij op stap gegaan, super gezellig! Kwam ik ook nog gasten tegen van het hotel, zij waren bezig met een record zetten met zoveel mogelijk meters bier drinken! Ik heb hun hier helaas een handje bij geholpen...Helaas omdat ik me dinsdag ochtend nou niet echt lekker voelde zeg maar!

Aan de kids had ik ook nog beloofd om dinsdag ochtend waterpolo te gaan doen. Daaraan doen er ook altijd veel mee en ik sta dan lekker in de volle zon wiehoejj!! Daar had ik dus niet erg veel zin in maar goed het moest natuurlijk want de kids stonden al klaar. Het werd alleen nog erger want ik sliep dus weer voor 1 week in mijn chalet waar ik de eerste 2 maanden altijd in gewoond heb, het voelde wel weer fijn om daar te zijn, een beetje meer thuis dan die hotel kamer waarin ik tijdelijk moest verblijven. Maar toen ik die leuke dinsdag ochtend het hotel binnenkwam waren er problemen want er waren meer gasten dan kamers dus ik moest zo snel mogelijk mijn chalet uit zodat het gepoetst kon worden en zodat er gasten in konden! Pfff ik voelde me al niet lekker en moest ik ook nog gaan inpakken nou nou niet echt fijn! Dus vanaf dinsdag zit ik weer in dezelfde hotel kamer en hier blijf ik waarschijnlijk ook, als ik weer terug kan naar het chalet moet ik weer inpakken en uitpakken en dan weer inpakken om naar huis te gaan, dat wordt me te veel pakken dus ik blijf die 3,5 week nog wel fijn hier wonen. Toen het waterpolo pff ik zat als een zoutzakje op de rand van het zwembad, op het einde duwde de kids me ook nog in het zwembad maar dat deed me dan wel weer goed, lekker opfrissen dus ik denk ik ga wat eten en loop richting de bar. Was het hier ook nog super druk dus moest ik weer helpen achter de bar! Tijdens mijn pauze waarin ik een beetje wilde bijkomen, lekker op zo'n dag dat je super brak bent haha, normaal gesproken heb ik pauze, ben je brak dan is er opeens super veel werk en super druk in het hotel. Maar goed door al dat werken werd ik wel weer fit. Gelukkig had ik 's avonds niet de comedy express. Guust kan niet meer komen om te helpen tijdens de show dus Joy of Anouk van het hotel in el Arenal komen mij helpen. Zij spelen dan de man. Dit doen we vanaf deze week dan op woensdag. Op dindsdag heb ik bingo gedaan en daarna was ik helemaal stuk dus ben ik lekker optijd gaan slapen!

Woensdag was ik weer helemaal fit en ben ik 's middags weer eens naar de kapper gegaan. Dit mocht ook wel weer eens na 3 maanden hihi..Daarna begon het feest weer, 13 kids tijdens het kidsdiner, ook nog kids die niet stil kunnen zitten dus dat was me weer een feest 2,5 uur lang! Soms wel lastig in je eentje maar gelukkig zijn de barmannen erg lief en helpen ze me goed! 's Avonds dan ook nog de comedy express...de eerste keer dat ik de show dus met een meid deed, dit keer deed ik 'm met Joy. Nou wat een pech wat een pech, we hadden al niet zoveel door besproken dus we moesten echt alles improviseren en maar hopen dat het goed kwam, viel toen opeens de muziek uit. Waaah wij snel een andere box aangesloten, ging het even goed begon de muziek wéér te stotteren pff was echt niet meer leuk, wij de cd dus verder gespoeld en alleen het einde nog gedaan, hierbij deed de muziek het wel goed maar was echt jammer dat de muziek ons in de steek liet! Achteraf sprak ik met de mensen en deze zagen de show voor de 2e keer, de 1e keer hadden ze met Guust gezien en nu dus weer alleen dan met een meid en ze zeiden ook dat het toch minder leuk over komt als een meid de jongen speelt in plaats van dat er een echte jongen staat. De show word er dus minder leuk op helaas, hopelijk doet de volgende keer de muziek het weer goed, dan is het in ieder geval beter en dan is het voor mij nog maar 3x en dan hoef ik hem niet meer te doen dus dan doen we hem gewoon 3x met 2 meiden, ze vonden de stukjes wat goed gingen met de muziek opzich wel grappig dus...Deze avond wilde ik ook niet op stap gaan, ook al vroegen de jongens me 5x na de show maar ik was weer erg moe dus ik denk ik drink er nog wel 1 in het hotel met de gasten. Was het met deze gasten weer zo gezellig dat ik weer pas om 3u in bed lag, hier waren namelijk de ouders van 1 van de jongens van Chipz en verder is het hotel bezet met 70% nederlanders dus lekker gezellig in het hotel maar pff donderdag kon ik mijn pauzes dus weer goed gebruiken om een beetje bij te slapen na al die gezelligheid weer!

's Avonds was ik dus weer fit en heb ik de jongens dit keer niet in de steek gelaten en zijn we weer op stap gegaan. Dit keer had ik niet gedronken zodat ik vandaag zeker fit was want vandaag de mini disco in het water en waterpolo voor de kids dus dit kan echt niet met een kater! Donderdag avond was ik klaar met de mini disco, stonden er opeens 2 kids voor m'n neus, ik denk huh ken ik jullie niet ergens van.....waren dit 2 kids die in mei/juni ook al hier op vakantie waren geweest en ze vonden het toen al zo leuk dat ze nu weer een weekje op vakantie komen! Super gezellig, 1 kindje (6 jaar) zei ook: ik kan niet geloven dat ik weer echt bij je ben, voor mij is het net een droom! SUPERR LIEF TOCH :-D Verder gaan er dit weekend heel veel kids vertrekken dus wel leuk dat ik zowiezo 2 leuke kids komende week in het hotel heb en verder laat ik me verrassen wat er weer voor nieuwe gasten komen! De jongere jongens allemaal gaan namelijk ook weg maar daarvoor in de plaats is vandaag wel Nena, een teamgenootje met vriendinnen hier aangekomen! Met haar ga ik dus ook een paar keer stappen, zij kan de jongens van het hotel weer mooi vervangen, hoef ik hun niet te missen!

Op dit moment zou ik eigenlijk kids diner hebben en ik dacht na woensdag, 13 kids ohnee niet weer zoveel kids he, ging ik iedereen vragen vandaag, had iedereen andere plannen, alleen 1 kindje wilde mee eten ik zeg ik heb een minimum van minimaal 3 kids dus dan gaat het vandaag niet door huj huj huj extra lang pauze dus gehad vanmiddag! Ik ga zo wel weer douche en om 20.30 de mini disco dansen + een quiz en dan zit deze week er ook weer op! Vanavond dus lekker op stap met de gasten, met Joy en Anouk en ik ga Nena opzoeken dus dat wordt weer gezellig! Morgen naar Palma Aquarium en ik denk weer eens lekker naar het strand want daar ben ik de hele week nog niet geweest! Ik heb ook wat gasten van het hotel naar de duikschool gestuurd waar ik ook heb gedoken dus ik kreeg al een smsje van deze duikschool dat ik mijn volgende duik kon komen maken en dat ik dan korting kreeg enz dus ik ga morgen denk ik ook weer langs de duikschool om voor volgende week zaterdag een duik te reserveren!

Vanaf vandaag nog 26 nachtjes slapen en dan begint het normale leven in nederland weer, waar ik langzaam wel steeds meer naar uitkijk! Mis jullie nu toch wel allemaal...ook bedankt weer voor jullie berichtjes enz!

Tot Snel weer en fijn weekend allemaal!
-xxxxxxx- ADIOS

  • 07 Augustus 2010 - 07:21

    Carolien:

    Heee Inge..

    Het klinkt toch elke keer weer super!! Fijn dat je het naar je zin hebt!!
    Maar ik kan me ook voorstellen dat je toch wel weer lekker naar het oude vertrouwede kikkerlandje uitkijkt hahaha!!
    Geniet nog van de laatste weken en dan tot snel!!

    Xx Carolien

  • 11 Augustus 2010 - 14:30

    Oma:

    inge de verjaardag is ook al voorbij, het was goed geslaagt waren met 24 personen ... ik ben toch ook weer blij dat je bijna naar huis komt .. je hoort toch bij ons .. en een nieuwe uitdaging op je nieuwe school is toch ook weer leuk ... je hebt veel kennis op gedaan dat neemt niemand je meer af maar 4 mnd. is toch lang genoeg ga maar langzaam af tellen ... en je weer voorbereiden op je nieuwe school inge + TOT GAUW ZIENS + je oma

  • 13 Augustus 2010 - 07:04

    Leon, Rionne En Imke:

    Ha meid.

    Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt.
    En werk genoeg zo te horen.Geniet nog van je laatste weekjes en dan zien we je snel.Kun je Imke tenminste ook zien...

    Dikke knuffel van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 45061

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: