De laatste keer vanuit Mallorca!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu De laatste keer vanuit Mallorca!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Augustus 2010 | Spanje, Playa de Palma

Ik wil jullie eerst even laten weten dat mijn laptop niet meer werkt dus ik ben al een tijdje niet meer online geweest of heb mijn mail niet meer kunnen checken. Vandaar dat ik daarop niet meer reageer, sorry! Nu zit ik op de computer bij de receptie omdat ik een brief moet schrijven voor de entertainer van 2011. Ik schrijf dus snel een laatste bericht hier en mijn mail kan ik niet checken want hotmail is geblokkeerd op deze computer. Dit kan ik dus pas weer woensdag als ik thuis ben.

Het naar huis gaan komt nu echt super dichtbij. Ik heb er aan 1 kant zin in en aan de andere kant natuurlijk niet. Het is hier zo super en ik ben er nog erg van aan het genieten want ik denk dat ik wel heimwee ga krijgen naar hier als ik weer thuis ben. Ik vlieg woensdag om 16.55 naar Weeze.

Even terug in de tijd. Bij het vorige bericht vertelde ik dat het rustig en saai was in het hotel. Nou dit is alleen nog maar erger geworden. Wel nog wat kids maar ze willen niet mee doen aan activiteiten met als gevolg dat ik geen mini club meer heb en ´s avonds tijdens de mini disco had ik afgelopen week 1-3 kids, héél saai! Daarom vind ik het ook niet erg om terug te komen want met het werk hier ben ik helemaal klaar! Is echt saai nu, alleen de sportactiviteiten waren afgelopen week nog leuk, kijken wat het vanmiddag word. Kids diner heb ik afgelopen week 1 keer gehad, dit met 1 meid. Het was haar laatste keer dus daarom heb ik het door laten gaan en het was een limburgs meisje dus ook nog eens extra gezellig :-D Normaal heb ik vanaf nu een minimum van 3 kids, anders gaat het niet door. Extra veel vrije tijd betekend dat dus voor mij. Dus extra veel genieten nog van het strand, zwembad en alles hier!

Vorig weekend ben ik op vrijdag avond op tijd gaan slapen omdat ik zaterdag weer ging duiken. Dit was weer een geslaagde ochtend! Wel weer hetzelfde gedeelte van de zee dan de vorige keer maar toch weer super en ook wat meer vissen enz gezien! Helaas geen foto´s meer gemaakt onder water want de instructeur die ik had, had geen camera bij zich. Dit was de laatste vrije dag dat ik nog wat kon ondernemen want ik had gepland om de laatste vrijdag avond zo goed te gaan stappen dat ik ervanuit ging dat ik zaterdag niet in staat zou zijn om nog wat te gaan doen. Ik had dus besloten dat ik nog 1x naar Palma wilden en dan op de fiets zodat ik nog even kon genieten van de mooie omgeving. Na het duiken kwam ik bij het hotel, was mijn fiets weg! Deze fiets was van het hotel dus ik dacht oepsss en ik denk heb ik de fiets nou ergens vergeten of laten staan, ik kon het me niet meer herinneren. Ik ben toen een stukje over de boulevard gaan lopen en ben gaan denken wanneer ik hem als laatste heb gebruikt en ik kwam tot de conclusie dat ik hem gewoon bij het hotel had geparkeerd dus dat die daar weg gehaald was. Ik hoopte dat een collega van het hotel hem had geleend ofzo....helaas, zondag heb ik dit aangegeven bij de manager en niemand had ´m gehad dus hij was echt gestolen. De manager was niet boos maar ze hadden eerst 5 fietsen in het hotel en dit was de laatste dus nu hebben ze er geen meer, oeps haha! Toen ben ik maar met de bus gewoon naar palma gegaan, heb hier nog lekker genoten, rond gelopen en een cocktailtje gedronken en ben toen weer terug gegaan want in de buurt van mijn hotel waren skateboard, surf, skate toernooitjes. Er was dus een half pipe bij en zo´n skatepark bij de zee, daar waren ze aan het surfen echt super tof om te zien! Net Tony Hawk haha! Hier heb ik dus nog meer gerelaxed, daarna via het strand terug gelopen naar het hotel. Hier had ik allemaal wel honger van gekregen dus ik ben weer gaan uiteten bij de mexicaan mmm! Toen belde Guust me nog op hoe het ging en wat ik ging doen. Helaas had ik met de jongens en meiden van de duikschool afgesproken om ´s avonds naar de bierkonig te gaan dus jammer dat ik guust niet nog eens kon zien, dacht ik! De bierkonig was ´s avonds wel gezellig want ik kwam er (eindelijk, beter laat als nooit) achter dat het van 20.00 uur tot 22.00 uur happy hour is bij de bierkonig dus 2 halve liters voor 3,60 huj huj huj! Vandaar dat het gezellig was!

Zondag was het weer rustig dus ik kwam op een leuk idee. Als ik ´s avonds op tijd klaar zou zijn met werken nam ik de bus naar santa ponça, hier werkt guust. Dan konden we samen nog wat drinken en stappen en dan ging ik ´s ochtends weer terug. Zo gezegd zo gedaan, ik rond 21.15 uur de bus gepakt. Was ik rond 22.00 uur in Palma. Hier zou ik moeten overstappen op een andere bus maar het was natuurlijk zondag en laat dus die bussen reden niet meer. Daar had ik even niet bij nagedacht. Na overleg met Guust hadden we besloten dat ik gewoon een taxi zou nemen en dan zouden we de kosten delen. Zo kwam ik aan bij Guust in het hotel, hij was nog bezig met Bingo haha leuk om hem weer aan het werk te zien! Toen hij klaar was zijn we collega´s van hem op gaan halen en zijn we op stap gegaan. Eerst naar een karaoke bar, altijd leuk en gezellig! Daarna naar een discotheek. Weer eens wat anders want dit was dus het Engelse gedeelte! Rond 6u gingen we dan weer naar huis en ik was aan het denken om de bus naar huis eerst te nemen en dan thuis nog een beetje slapen maar de bus reed pas om 7u. Ik dus toch maar even geslapen tot 8u en heb toen de bus genomen. Ik moet om 10u bij de manager zijn en om 10.30 is mijn eerste activiteit dus ik dacht dat ik tijd genoeg zou hebben. Helaas schoot het allemaal niet op in de bus en zo kwam ik om 10.30 uur aan bij mijn hotel. Ik slaap nog altijd in Hotel Nets dus ik daar snel naartoe, wilde me omkleden. Was de man van de receptie helemaal bezig dat ze niet wisten waar we waren ik denk ja ja schiet nou maar op geef me de sleutel haha ik me snel omgekleed en naar mijn eigen hotel gerend ik denk aaah die zijn boos ofzo. Kom ik binnen, waren ze vet blij dat ik er was, ze waren erg bezorgd want ik was normaal altijd om 10u al hier en nu niet, mijn sleutel was bij de receptie bij hotel nets en ze hadden al op m´n kamer gekeken en daar was ook niemand dus ze hadden geen idee waar ik was. Ze waren dus helemaal niet boos alleen maar blij dat ik er weer was, erg lief vind ik! Ik dus gelijk begonnen met de activiteiten maar er was natuurlijk niemand dus mijn eerste activiteit was pas om 12.30, ik dus nog lekker geontbijt/gelunchd en om 13.00 uur had ik weer pauze, kon ik eindelijk weer slapen haha!

De rest van de week ging zo door dus ik had extra tijd om steeds bij te komen van het stappen! Daarbij was het de hele week de warmste week van de zomer hier op Mallorca, tussen de 35 en de 40 graden dus lekker warm en soms super benauwd pff ik had het ´s nachts als ik naar huis ging van het uitgaan gewoon koud als het 20 graden was en tijdens de mini disco ´s avonds was het soms nog tussen de 25 en 30 graden pff lekker lekker haha! Word weer heeeel erg wennen als ik weer in nederland ben want daar is het echt slecht hoor ik!
Nou dinsdag wilde ik beginnen met muntjes op maken van ´n tent in het nederlands gedeelte: 538! Was deze al gesloten! Echt belachelijk want ik heb nog zeker 10 muntjes of meer, beetje jammer dus maar gewoon bewaren wie weet kom ik hier ooit weer terug haha!
Woensdag hadden we voor de laatste keer comedy express, ik hoopte dat er een beetje mensen zouden komen want met de bingo waren er maar 15 die dag ervoor maar met een show komen er normaal wel meer. Nou niet dus, wij twijfelen of we wel zouden beginnen, toch maar begonnen en toen kwamen er uiteindelijk wel meer. Voor ons was de show wel erg grappig want niet alles ging goed en op ´n gegeven moment steeds als we elkaar aankeken schoten we in de lach! Toen heb ik nog met Joy en Anouk overlegd of we nu wel of niet naar het feest zouden gaan vrijdag, Esther had er zoveel voor gedaan en we vonden het voor haar eigenlijk sneu om niet te gaan en goed feesten hier op deze plek konden we eigenlijk ook als we moesten werken. Wij dus besloten om toch te gaan en we hadden donderdag afgesproken om bij elkaar te komen voor een outfit, het thema was Super star Night.
Ik dus donderdag naar hun hotel en nog een meid van Luna Park kwam ook. Na veel ideeen kwam eruit dat we als de backstreet boys gingen. Wij een jongens boxer, witte blouse, ketting, snor en ´n stropdas gekocht haha zag er echt super grappig uit! Foto´s komen nog wel als ik weer thuis ben...Deze donderdag had ik ook eindgesprek met Esther en eindbeoordeling enz! Samengevat was ze echt super tevreden en van de manager hoorde ze ook altijd alleen maar positief commentaar. Ze vroeg of ik dus interesse voor volgend jaar, om weer voor hun te werken maar dan als teamleader. Dan zou ik dus in een groter hotel komen, zou ik in een team werken en dan ben ik de leider van dat team, dan moet ik dus alle shows aanleren, zeggen wie wat doet etc. Ik heb gezegd dat ik het allemaal nog niet weet, op dit moment ben ik namelijk klaar met animatie maar misschien dat ik het werk over 1 maand alweer mis. Dan weet ik natuurlijk niet wat NHTV precies inhoud dus misschien heb ik hiervan wel stage volgend jaar. Ik ben in ieder geval welkom als ik weer zin heb om voor Cosmo te werken. Altijd leuk om te horen natuurlijk en ook leuk en weer een nieuwe uitdaging om als teamleader te werken! Ik zeg: we zien het allemaal wel! Want de duikschool zei ook al dat ik volgend jaar maar moest komen om bij hun in de duikschool te werken, lijkt me ook erggg leuk maar weer hetzelfde verhaal, geen idee hoe mijn zomer er volgend jaar uit ziet!
Vrijdag avond dan het feest! We zagen er super uit met z´n 4en als de backstreetboys en we gingen naar een karaokebar dus daar even onze zang en dans kunsten als man en als de backstreetboys vertoond :-D!! De best verkleede kreeg ook een prijs en dit keer hadden we ook de entertainer of the month! 1 jongen, een homo was als beyonce, hij had alleen een badpak aan en ging ook nog optreden, echt heeeeel erg, maar hij heeft dus gewonnen voor de beste super star! En dan...The Entertainer of the Month!!! :-D :-D :-D DAT WAS IK!!!! HUJ HUJ HUJ Haha ik voelde ´m al een beetje aankomen want collega´s zeiden dat Esther erg tevreden over me was en natuurlijk nadat gesprek wist ik dat ik wel kans had op de prijs! HUJ HUJ haha was erg grappig, ik heb een beeldje gekregen die moet ik hier in het hotel zetten en volgende maand verhuisd die dan weer naar een andere entertainer en naar een ander hotel. Beetje jammer dat ik er zelf dus nog maar ´n paar dagen van kan genieten maar goed, hierbij heb ik ook nog parfum gekregen! Daarna natuurlijk 1 groot feest gevierd en rond 3u zijn we terug gegaan met 3 jongens en wij 4 meiden naar Arenal, toch hier ook nog een feestje gevierd en om 7.30 waren we thuis, nog even de zon zien opkomen en toen lekker gaan slapen. We sliepen allemaal in Luna park op een grote kamer dus rond 12u waren we allemaal weer wakker en het was super warm, zijn we naar het strand gegaan (wij nog altijd als backstreetboys) en rond 5u ben ik toen naar mijn hotel gegaan want ik had weer met de mensen van de duikschool afgesproken om weer naar de bierkonig te gaan. Ik eindelijk lekker gedoucht en nog even uitgerust en toen eerst gaan uiteten met die van de duikschool, super lekker bij een grillrestaurant en toen waren we dus klaar voor de bierkonig! Weer 1 groot en leuk feest!

Vandaag dus weer rustig en veel mensen gaan weer naar huis. Er zijn ook veel gasten die woensdag naar huis gaan. Wel leuk om nog gezellig met hun te zijn en dan samen op dezelfde dag naar huis te gaan. Dinsdag komt Anouk en werken we 1 dag samen, dan kan ik haar weer alles wijzen en dan kan zij woensdag alleen starten. Morgen ga ik dus langzaam beginnen met inpakken en verder is het nog saai en rustig werken en dan ´s avonds elke keer feest en dan is het super snel woensdag en zien wij ons allemaal zo snel mogelijk weer!

Tot Over Een Paar Dagen!!!
ADIOS, HOIE!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 45052

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: