Weer helemaal alleen.... - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Weer helemaal alleen.... - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Weer helemaal alleen....

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

31 Juli 2010 | Spanje, Playa de Palma

Na weer een super week ben ik weer helemaal alleen...Vorige week vrijdag zijn Renee en Kelvin aangekomen! Super om ze weer te zien en we hebben dit dan ook goed gevierd en van elke keer als ik een beetje vrije tijd had hebben we gebruik gemaakt! Vooral zaterdag, mijn vrije dag, was erg geslaagd! We hadden een auto gehuurd en zijn de hele west kust van het eiland afgereden. Erg mooi gebied met bergen en een mooi strand met superrrr hoge golven waahh dat was erg vet! Deze middag waren ook Ruud, Roy, Jonathan en Derk aangekomen. Hun hebben we dus gelijk kennis laten maken met de Duitse uitgaansgelegenheden. Erg gezellige avond weer alleen begon voor mij weer een nieuwe week op zondag dus ik ben een beetje verstandig geweest door wat eerder naar huis te gaan!

De rest van de week ging dan ook snel voorbij omdat ik tijdens mijn vrije tijd altijd gezelligheid kon vinden bij iedereen die hier op het strand lag of bij het zwembad! Vandaag weer een vrije dag dus gister extra lang op stap geweest maar door al het stappen de hele week was ik erg moe en ik wilde vandaag naar Aquapark, zo'n zwembad met heel veel glijbanen! Ik hoopte dat de jongens mee gingen maar zij waren te moe en hadden hier eigenlijk maar een halve dag de tijd voor omdat ze om 17.00 uur richting het vliegveld moesten. Daarom ben ik vanmorgen alleen vertrokken richting het park, ik had m'n t-shirt van het hotel aangetrokken bij de ingang en jawel hoor: GRATIS ENTREE!! Heel erg relax, dit ga ik waarschijnlijk nog wel een keer doen dus! Aangezien de glijbanen ook cool waren! 's Middags ben ik dan nog even naar het hotel gegaan van de jongens, het laatste biertje met ze gedronken, nog wat gezwommen en toen afscheid genomen...Bedankt allemaal het was super gezellig weer afgelopen week met jullie!

Vanaf morgen ben ik dan weer ECHT alleen, Brenda vertrekt morgen namelijk weer richting Nederland. Ze vindt zo ver van huis toch niet fijn en er is ook een stageplek voor haar op een camping in Nederland, daar begint ze dan komende week! Dat betekend dus dat ik vanaf morgen weer alleen aan de bak moet maar dit gaat helemaal goed komen! Ik ga van het laatste maandje nog iets moois maken! Helaas is Guust, de collega van Luna Park naar Santa Ponca vertrokken. Dat ligt 1 uurtje hier vandaan, aan de andere kant van Palma. In Luna park zit nu een andere jongen en meid, die ken ik nog niet zo heel goed maar die ga ik komende weken nog wel leren kennen maar wel jammer dat Guust niet meer in de buurt zit. Hij was toch wel een beetje een maatje van me geworden...Ook door de show Comedy Express wat we altijd samen deden! Ik ga morgen met Esther bellen hoe we dit de komende 4 weken gaan oplossen, of Guust dan toch nog naar mijn hotel komt om de show te doen of dat er iemand anders komt...Afgelopen week was deze show trouwens weer een groot succes. Ruud heeft het opgenomen dus jullie mogen de show allemaal komen bewonderen als ik weer thuis ben ;-) Het publiek en de kids waren ook weer erg enthousiast, echt cool en ze vragen ook wanneer we de show weer doen dus ik hoop dat het gaat lukken dat Guust naar hier kan komen voor de show.

Verder is het werk wel steeds hetzelfde aan het worden. Natuurlijk wel steeds andere kids dus dit houdt het nog wel leuk maar ik ben langzaam wel toe aan iets nieuws en toe aan een nieuwe uitdaging. Zo heb ik zelf maar wat verandering gebracht in het programma en een waterpolo toernooi opgezet voor de kinderen wat we 1/2x in de week doen en de mini disco in het water. Toen ik dit met de manager besprak kwam hij nog met het idee om een Wii spelcomputer aan te schaffen dus waarschijnlijk komt die ook komende week en wordt dit ook weer een nieuwe activiteit! Weer eens wat anders dan de hele dag in de volle zon spelletjes en sportactiviteiten doen! Zo zullen de komende 4 weken ook voorbij vliegen en dan zie ik het naar huis komen, jullie allemaal weer zien en weer starten met school en sporten als een nieuwe uitdaging! :-D Daar krijg ik dus langzaam ook steeds meer zin in!

Voor vanavond heb ik geen plannen meer, met Brenda is het toch nooit echt speciaal en ik ben moe dus waarschijnlijk zet ik zo een filmpje op, met of zonder Brenda weet ik nog niet en dan ga ik lekker vroeg slapen zodat ik komende week weer fit ben en weer een keer kan stappen met wat gasten. Die hadden me al uitgenodigd. Voor volgende week zaterdag staat Palma Aquarium op de planning!

Toedeledokie!!!!!


  • 04 Augustus 2010 - 16:44

    Ruud:

    Hey zusje,

    Wil even laten weten dat ik een super vakantie heb gehad. Het was vermoeiend, maar zeker de moeite waard!! Het is grappig om te zien hoe mijn kleine zusje daar in Mallorca haar leventje leidt. Nog even volhouden en dan kan je leven hier in het regenachtige :@ Nederland verder gaan. Nog 29 daagjes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 45051

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: