WK FINALE!!!!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu WK FINALE!!!!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

WK FINALE!!!!!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

10 Juli 2010 | Spanje, Playa de Palma

Goeden Nacht allemaal!!!

Jullie zullen wel denken, Inge die op vrijdagnacht een mail typt?! Heerlijk relax lig ik op bed met mijn laptopje! Morgen mijn vrije dag en ik ga duiken!!!! Om 8.30 uur word ik opgehaald, dan gaan we met de bus naar een mooie baai en daar gaan we met de boot de zee op. Dan maken we 2 duiken + de hele dag relaxen en eten op de boot! Ik heb er erg veel zin in en daarom dat ik nu niet op stap ga maar lekker relax zodat ik morgen fit ben!
Ik ben afgelopen week ook weer een paar keer op stap geweest en morgen avond moet Duitsland weer voetballen dus als ik terug ben van het duiken kan ik dan weer feesten in het duitse gedeelte en dan natuurlijk: ZONDAG!!!!!!!!!!!!! THE BIG FINAL!!!!!!!!!!

Wat een feest wat een feest hier! Allereerst dinsdag toen Nederland moest voetballen. In het hotel was het helemaal oranje gekleurd van de mensen die in het oranje verkleed waren. We hadden de disco naar 20.00 uur verplaatst in plaats van 20.30 uur zodat we om 20.30 uur allemaal voetbal konden kijken! De wedstrijd was erg spannend en ik had van de barmannen een toeter gekregen dus ik liet me helemaal gaan tijdens de 1-0!!! Ik dacht: FINAL, HERE WE COME!! Hier kwam toch nog even verandering in en het was een leuke wedstrijd om te zien met alle gasten...spannend en 1x sprong ik op en toen verrekte ik een spier haha, zo erg zat ik in de wedstrijd! Na het eindsignaal was het feest, had ik de muziek volop aan gezet en alle nederlanders kwamen op de dansvloer echt super! Daarna ben ik met Guust, waarmee ik normaal op dinsdag avond de show doe, Brenda, de meid die hier nog altijd samen met mij werkt als trouble shooter en met een limburgse gast uit het hotel naar El Arenal gegaan om met alle Nederlanders te feesten!
Woensdag avond was het dan tijd voor Spanje - Duitsland!! De hele dag hoorden je alweer toeters en auto's die rondreden met spaanse vlaggen! In het hotel zaten vooral veel Duitsers tijdens de wedstrijd. Nou die waren na de wedstrijd dus snel weg en wij weer gefeest met de Spaanse gasten buiten op het terras gedanst enz...tot dat we getoeter en geknal en alles hoorde, toen was het feest dus echt los gebarsten bij de spanjaarden! Vuurwerk, auto's toeteren en uit de ramen hangen met spaanse vlaggen, zelfs de politie met zwaailichten en sirenes dus wij konden vanuit ons terras mooi de straat op kijken en ik heb echt veel filmpjes gemaakt van dit spektakel, was echt heel cool,gewoon 1 grote lange file met toeterende auto's enz! Daarna ben ik nog naar het Duitse gedeelte gelopen want ik was benieuwd hoe het er daar aan toe ging..Eerst wilde ik nog met m'n oranje shirt gaan maar dit heb ik toch maar niet meer gedaan! :-D Ik kwam alleen heel veel duitsers tegen die naar huis gingen en verder liep ik langs de file met auto's en de feestende spanjaarden op straat. Wel kwam ik nog Nederlanders tegen, die waren gewoon met de spanjaarden mee aan het feesten dus dit verliep allemaal prima! Het viel dus wel mee hoe de duitsers zich gedragen hadden maar ze hebben natuurlijk ook verdiend verloren! De dag erna hoorde ik dat er wel nog gevochten was bij Mega Park, ik denk dat die mensen daar gewoon erg dronken waren en dan krijg je zo'n rare dingen! Zondag ben ik natuurlijk voor HOLLAND HOLLAND HOLLAND!!! Ik zal de hele dag weer in m'n nederland shirt lopen maar ik moet toegeven, als Spanje wint zal ik niet erg getreurd zijn want hier is het dan net zo'n groot feest, zeg maar gerust, een groter feest hier dan als nederland wint, dan is het alleen feest in het nederlands gedeelte, voor ons natuurlijk wel extra leuk maar we zullen wel zien!!

Donderdag was het weer showtime!! De show die we 2 weken geleden samen met Esther hadden gedaan: Dance Fever (Saterday Night Fever). Ik kreeg dinsdag te horen dat we deze show weer gingen doen en Esther had "geen tijd" om ons te helpen met voorbereiden...met als gevolg dat ik de verantwoordelijkheid kreeg over deze show. Ik dinsdag dus gelijk iedereen gemeld dat we woensdag gingen oefenen. Het oefenen ging niet slecht woensdag maar we wisten niet alle dansen meer precies. Ik donderdag Esther gebeld of ze niet héél even langs kon komen maar dit kon niet dus toen heeft ze geprobeerd via de telefoon de dansen uit te leggen..Dit was best moeilijk dus wij donderdag weer oefenen maar we hebben er soms maar onze eigen dansen van gemaakt want we werden niet overal wijs uit. Gelukkig kon ik vanaf 17.00 uur t/m de show in het hotel blijven waar we de show gingen doen want ik hoefde nu niet terug voor de mini disco in mijn hotel want die kon Brenda doen want zij deed niet mee met de show. Toen hebben we dus het podium gereed gemaakt en een soort van generale repetitie gedaan. Ik dacht dat het 's avonds wel goed moest komen........Nouu..dit viel dus wel tegen, tijdens sommige dansen wisten we met z'n 5e gewoon niet wat we moesten doen waardoor we begonnen te klappen en soms deden we gewoon 5x achter elkaar hetzelfde omdat we het volgende pasje niet wisten dus dan riep 1 van ons: ONE MORE TIME! en dan hoppa gingen we weer hetzelfde doen...was voor ons erg grappig en op 'n gegeven moment kregen we de slappe lach dus dit was echt best een erge show en het publiek had het op 'n gegeven moment ook in de gaten. Ik was dus ook blij dat het niet in mijn hotel was want 'n beetje schaamde we ons wel. Achteraf concludeerden we dat we echt te weinig hadden geoefend maar kom op we moeten werken en dan tussendoor oefenen en dan ook nog zonder begeleiding, alleen maar via de telefoon pasjes door krijgen nou dat werkt echt niet dus ik wilde dit vandaag aan Esther doorgeven want ze zei dat ze vandaag weer langs zou komen maar we hebben haar niet gezien of niks van haar gehoord. Beetje jammer allemaal....ik weet wel dat ik deze show voorlopig niet in mijn hotel ga opvoeren, dan doe ik gewoon elke week de Comedy Express maar ik wil de Dance Fever eerst goed kennen en kunnen uitvoeren anders zetten we onszelf weer voor schut! Achteraf konden we er gelukkig wel om lachen maar we gaan deze show zo niet nog een keer doen, daar waren we het wel allemaal over eens!

Inmiddels hebben we van Esther ook nog niks gehoord over wat de bedoeling is van Brenda. Gelukkig gaat het samenwerken steeds beter en komt ze wel wat meer los maar goed, zul je zien dat het dadelijk helemaal perfect werkt tussen ons en dat we op elkaar ingespeeld raken, moet ze dan weer vertrekken! Heel fijn allemaal: NOT! Maar goed ik zal er niet van wakker liggen, ik geniet nog elke dag en dat blijf ik ook doen, zeker met het vooruitzicht dat komend weekend weer vriendjes komen voor 4 dagen HUJ HUJ HUJ :-D!!!!! Dan over 2 weken Ruud met vrienden HUJ HUJ HUJ!! :-D Word leuk met jullie allemaal dat beloof ik!!!!!!!!

Nog een laatste nieuwtje en dan ga ik slapie slapie doen! Afgelopen week heeft de manager me namelijk gemeld dat er a.s. dinsdag gasten in ons appartement komen. Maandag moet ik dus alles inpakken en dan krijg ik een kamer in Hotel Nets, dat ligt 100m verderop en dat is van dezelfde eigenaar enz. Dat is meer een jongeren hotel maar deze gasten eten ook in ons hotel. Voor mij veranderd er dus vrij weinig, ik heb de kamer wel al gezien, 1 bed, 1 tafel en 'n badkamer, that's it maar meer heb ik ook niet nodig en de badkamer is mooier dan de badkamer die ik nu heb dus prima! Daar blijf ik dan 2 weken en dan kom ik volgens mij weer gewoon terug waar ik nu ook altijd heb gezeten. Wel vervelend dat ik al mijn spullen bij elkaar moet zoeken in dit appartement, alles moet inpakken en dan kan ik niet echt uitpakken want 2 weken later kom ik weer terug in dit appartmenet. Maarja, mijn motto blijft: ALLES KOMT GOED SCHATJE, dus ook dit!

Dan ga ik nu lekker slapen, ik wens jullie allemaal een fijn weekend, veel plezier tijdens de finale Zondag en oja de Bergse mensen, een fijne kermis! Jammer dat ik dat ook weer moet missen maar ik zal er hier ook 1 op jullie en op de kermis drinken!

Liefs -xxx- Buenas Noches

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 45064

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: