Spannend...HOLLAND, Spanje en Duitsland nog!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Spannend...HOLLAND, Spanje en Duitsland nog!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Spannend...HOLLAND, Spanje en Duitsland nog!!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 Juli 2010 | Spanje, Playa de Palma

WOEJJJJJJ DAAR BEN IK WEER!!! In het vorige verslag nog hopen dat Holland ging winnen en nu wetende dat er nog 3 mooie landen in de strijd zijn voor de World Cup!!!

Vrijdag was natuurlijk super!! De wedstrijd was erg spannend en ik dacht na de eerste helft dat Brazilie dik ging winnen met 3-0 ofzo...maar neee! Gelukkig niet, wat een coole wedstrijd! Ik kon daarna helaas niet feesten, ik ben terug gegaan naar het hotel en hier zei de barman dat de gasten hadden gevraagd: waar is inge waar is inge!? De volgende 2 wedstrijd (ik ga er van uit dat nederland in de finale komt :-D) blijf ik dus in het hotel want dan spelen ze ook om 20.30 uur, dan heb ik normaal de mini disco maar dit verplaatst ik dan naar 20.00 uur en dan kunnen we om 20.30 allemaal voetbal kijken en dan ga ik daarna naar het nederlands gedeelte om hopelijk nog 2x te feesten!!!
Om 18.30 uur kwam toen het nieuwe meisje dus ik moest gelijk weer aan de slag met rondleiding en schone lakens en handdoeken enz regelen. 's Avonds hebben we dan samen de mini disco gedanst, altijd leuker met z'n tweeën natuurlijk en 's avonds zijn we op stap gegaan. we zijn begonnen in het Nederlandse gedeelte omdat we dachten dat het daar wel feest zou zijn aangezien Nederland had gewonnen. Nou dat viel wel even tegen! Er waren nu wel allemaal nieuwe tenten open zoals Veronica en 538/TMF Café..deze starten het seizoen allemaal pas in juli dus wel leuk om even te kijken maar er waren nog heel weinig mensen overal binnen dus over 1 drankje of 1 shotje gedaan wat je dan gratis kreeg en that's it. Daarna heb ik Brenda (de nieuwe trouble shooter) het duitse stapgedeelte laten zien en dat was uiteraard weer een stuk beter!

Zaterdag moest ik dan wel even goed uitslapen dus ik heb het niet meer gered om 's ochtends naar Palma te gaan. We hadden namelijk om 13.30 uur afgesproken met 2 duitse meiden. Met hun zijn we naar de Bierkonig gegaan om daar Duitsland te kijken. We gingen al zo vroeg omdat het al helemaal vol begon te lopen in het duitse gedeelte en nu hadden we tenminste nog een goede plaats! Nou ook dat werd natuurlijk 1 groot feest aangezien ze zo vaak scoorden! Ook hiervan heb ik weer vele filmpjes gemaakt dus die mogen jullie ook allemaal nog een keer komen bekijken! Na de wedstrijd zijn we in het hotel gaan eten en om 20.00 uur weer terug gegaan naar de Bierkonig om daar Spanje te gaan kijken. Veel duitsers waren verdwenen, of opgehaald door de politie omdat ze te dronken waren of toch zelf in hun bed beland maar poeheej wat liep daar allemaal rond haha! En in plaats daarvan waren er heel wat spanjaarden in de bierkonig! Wel leuk om te zien! Ook dat was weer een wedstrijd met rare dingen zoals die penalty's wat gemist werden enz! We waren ondertussen wel al de hele dag aan het drinken dus na de wedstrijd zijn we terug naar het hotel gegaan, hier nog wat gedronken met het personeel want hun waren natuurlijk ook blij dat Spanje had gewonnen en daarna zijn we lekker gaan slapen! Wel cool dat Nederland, Duitsland EN Spanje er nog in zitten! Deze 3 landen leven hier het meest, duitsland natuurlijk omdat het hier het duitse gedeelte is, nederland natuurlijk omdat ik zelf een kaaskopje ben en Spanje natuurlijk voor de Spaanse mensen hier. Ik hoop wel dat het Nederland - Spanje wordt want anders loopt het hier helemaal uit de hand met die duitsers ben ik bang! Maar goed we zullen zien...

Dat ik weer een trouble shooter heb is wel een beetje jammer. De eerste keer was het leuk dat ik kon samenwerken maar nu moet ik iemand anders dus wéér alles aanleren en dadelijk kan zij ook alles en zit zij lekker in haar vel en dan gaat ook zij weer naar een ander hotel. Ik ga dit dus ook even aan Esther aangeven dat ik dit niet echt super fijn vindt. Zeker omdat deze meid heel erg anders is dan mij, ik klets veel en ben spontaan en zij is stil, praat met geen gasten en loopt alleen maar mij achterna. Voor mij dus ook niet zo leuk en zo fijn want ik kan niet echt m'n werk doen hoe ik dit normaal deed. Verder is het wel leuk, vanmiddag met 13 mensen darts gespeeld en ook waterpolo, hierbij stond ik op 'n gegeven moment wel in de regen want de lucht begon te betrekken opeens en hoppa regen! Inmiddels weet ik niet of het weer open is getrokken maar zo snel gaat dat hier op Mallorca, net zoals in Nederland eigenlijk haha!

Bij het vorige bericht was ik vergeten een foto toe te voegen van hoe ik eruit zag tijdens de rock night maar inmiddels heb ik die er wel opgezet!!

Vanmiddag hebben we weer een uitnodiging gekregen van 3 duitsers of we vanavond mee op stap wilden dus vandaar dat ik nu weer lekker uitrust met de laptop op schoot en Brenda ligt langs me te slapen zodat we om 20.30 uur weer energie hebben voor de mini disco en daarna weer kunnen gaan stappen! We moeten er toch van genieten zolang je hier nog bent want ik heb het idee dat het binnen no time alweer augustus en dan heel snel weer september is en dat ik weer naar huis kom aaaah moet er nu nog even niet aan denken! Wil hier nog helemaal niet weg! Hoewel het tegen die tijd natuurlijk wel erg leuk is om jullie weer allemaal te zien!! Mja binnenkort zie ik een paar van jullie natuurlijk weer als jullie langskomen want eind deze maand komt Ruud ook nog met vrienden hujjj gezellig!!! :-D

Allemaal weer veel plezier tijdens de wedstrijden van het WK!!! Bye Bye Zwaai Zwaai -XXX-

  • 05 Juli 2010 - 09:03

    Leon, Rionne En Imke:

    He lieverd.

    Bedankt voor je kaartje.
    Heel lief van je.Jammer
    dat je haar nog niet kan zien...
    Maar als je terug bent kom je maar snel langs om ons mupke te bewonderen!!
    Een foto had je al van Moniek gekregen en op mij hyves staan er ook nog dus kun je daar ook nog eens spieken...
    Verder gaat alles goed hier.

    Dikke knuffel


  • 07 Juli 2010 - 15:31

    Ruud:

    Hup Holland Hup, Finale woohoo, Campione, Campione!!!! Er kan er maar één de winnaar zijn, HOL-LAND HOL-LAND

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 45053

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: