HUP HOLLAND HUP!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu HUP HOLLAND HUP!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

HUP HOLLAND HUP!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Juli 2010 | Spanje, Playa de Palma

Yeahhh Holland gaat over 1,5 uurtje weer voetballen! Ik zit nu in mijn oranje outfit nog even uit te rusten, klaar om dadelijk los te gaan tijdens de wedstrijd en hopelijk na de wedstrijd een groot feest omdat Nederland heeft gewonnen! Ik ben stiekem wel benieuwd wat jullie nu allemaal aan het doen zijn zo vlak voor de wedstrijd, vast ook aan het feesten, drinken of misschien nog werken en vanaf 4 uur vrij genomen! ;-) Pap, Mam en Moniek hebben ook zo'n kastje geregeld voor het hotel zodat we hier ook nederlandse tv-zenders hebben via canal digitaal. Ik zit dus nu bij de bar in het hotel en op het moment is het nederlandse nieuws erop! Raar om weer nederlandse tv te kijken maar wel leuk en ook beter voor de nederlandse gasten dat ze nederlands commentaar bij de wedstrijd hebben zometeen! Nu vertellen ze bij het nieuws dat het vandaag de warmste dag is en dat iedereen uit de zon moet blijven en veel water moet drinken!!!!!!!

Nog even over afgelopen week. Het was natuurlijk een super week omdat Moniek hier was. Zij is gisteren helaas weer vertrokken. Toen was ik weer helemaal alleen want wat ik jullie nog niet heb kunnen vertellen is dat Anouk ook weer weg is uit dit hotel. Zij zit gelukkig wel nog in de buurt met 'n vriendin van haar in een jongeren hotel in El'Arenal. Daar blijft zij de komende 2 maanden werken en als ik dan weer naar Nederland ga komt zij terug in dit hotel werken want zij blijft nog tot eind oktober. Zo ben ik dus een hele lange tijd niet meer alleen geweest want eerst waren pap en mam er, toen kwam anouk, toen kwam Moniek en nu is iedereen weer weg. Ik heb wel een leuk bericht gekregen want Renee komt over 2 weken weer met misschien Hanneke, Michiel en Winand! HUJ HUJ :-D

Vorige week vrijdag avond was het weer een super feestje. Het was dus rockfeest, weer eens andere muziek dan die duitsen en leuk om weer met alle entertainers bij elkaar te zijn. We kregen vrijdagmiddag nog te horen dat de beste verkleedde entertainer een extra vrije dag kreeg. Anouk en ik dus nog snel wat kleren gaan kopen maar helaas was het niet genoeg om de vrije dag te winnen want er waren jongens en meiden bij die hadden zich helemaal geschminkt! Zo gek waren wij dan weer niet. Ik zal een foto toevoegen hoe Anouk en ik eruit zagen deze avond!
Moniek heb ik zaterdag middag opgehaald op het vliegveld. Ik heb haar even alles laten zien hier en we zijn toen nog naar Palma gegaan! Was erg gezellig en we zijn 's avonds weer terug gegaan naar Playa de Palma en hebben hier nog een feestje gebouwd! De andere dagen moest ik steeds werken maar tussendoor konden we gezellig samen wat eten en dingetjes doen zoals shoppen en we zijn toen Duitsland tegen Engeland speelde naar het duitse gedeelte naar Mega Park gegaan, super feest natuurlijk 4-1 voor duitsland dus dat was ook weer erg gezellig! Tijdens de wedstrijd van Nederland zijn we met z'n 3en naar het nederlandse gedeelte gegaan. Nou daar hebben we wat meegemaakt, ze kwamen langs of we geld wilden inzetten. Wij dus met z'n 3en 5,- euro betaald en we hadden gezegd: tijdens de rust 1-0 en op het einde 2-0. Na de 1-0 in de eerste helft waren we dus steeds bezig aaah niet scooren niet scooren! En yes het eindsignaal klonkt, de eerste helft hadden we dus al goed, als we alles goed zouden hebben zouden we de hele pot met geld winnen! In de 2e helft was het dus wachten op de 2-0 en die viel maar niet en die viel maar niet, toen viel nog bijna de 1-1 dus dat was erg spannend maar wel leuk...Toen: de 2-0!!!!!!!! Wij super blij want Anouk en ik stonden net op het punt om te gaan want wij moesten om 18.00 uur werken en het was op dat moment 17.45 uur. Wij dus super blij en schreeuwend naar het hotel gefietst en Moniek bleef dan tot het einde in het cafe zodat zij het geld kon binnenhalen! Kwamen we binnen in ons hotel, wij juichen huj huj...zeggen de gasten ssst..was er dus de penalty!! Ik werd gekkkk, was dus een slecht moment om binnen te komen en toen ze de penalty scoorden voelde het even als een nederlaag, later kwam Moniek dus ook terug en helaas zonder geld, echt heel jammer ik dacht echt na het werken groot feestje met het geld wat we hebben gewonnen maar helaas.
Dadelijk ga ik weer naar dezelfde cafe met Guust van Luna Park. Anouk en Joy (de nieuwe collega dus van Anouk in het andere hotel) komen ook rond 5u dus word weer gezellig! Ik zou eigenlijk weer om 18.00 uur moeten werken maar er zijn geen kinderen die mee eten tijdens het kids diner dus ik dacht huj huj feestje tot half 9 tot aan de mini disco als Nederland heeft gewonnen! Maar nee, krijg ik vandaag 'n smsje van Esther dat er wéér een trouble shooter komt naar dit hotel. Ik wordt dus rond 18.00 uur gebeld als ze bijna in dit hotel zijn, moet ik dus toch weer op tijd terug na het voetballen en ben ik weer niet meer alleen! Het is weer de vraag tot hoe lang deze persoon blijft..Ik laat me elke keer weer verrassen want bij Cosmo kan van alles gebeuren..de ene dag is het dit de andere dag dat. Misschien blijft deze persoon (ik weet niet of het een jongen of meisje is) 1 dag, 1 week of 1 maand..In ieder geval blijft hij/zij hier tot dat hij/zij naar een ander hotel gaat.

Het is 15.00 uur nou dus ik ga zometeen weer naar het cafe, hier komen de mensen ook 1 voor 1 in het oranje binnen dus hier wordt het vast ook gezellig maar ik wil in mijn vrije tijd even uit het hotel en ik moet toch alweer om 18.00 uur terug zijn. Vanavond dan nog even de mini disco, daarna een quiz maar dat zal niet zoveel worden omdat er weer gevoetbald wordt, afgelopen dinsdag met de show zaten ook meer mensen binnen spanje-portugal te kijken dan naar onze show. Moniek heeft de show wel opgenomen dus als ik terug in Nederland ben ga ik een foto/film avond houden voor jullie allemaal dan kunnen jullie de show toch ook nog zien! :-D Vanavond dan denk ik op stap met de nieuwe jongen/meid en met Anouk, Joy, Guust enz..Vandaag is in palma ook de uitverkoop begonnen dus morgen ga ik eerst naar Palma om nieuwe schoenen te kopen want de schoenen waar ik nu de shows op doe en waarop ik vaak de minidisco doe die vallen bijna uit elkaar en ik ga natuurlijk even kijken of er nog wat leuke kleren te krijgen zijn in de uitverkoop :-P!!! Misschien heb ik dus wel een 2e koffer nodig als ik weer terug naar Nederland kom! Morgen om 16.00 uur speelt Duitsland tegen Argentinie dus dan gaan we weer naar het duitse gedeelte en hopelijk winnen ze zodat het weer feest is!!

Komende week is het dus weer even kijken hoe het gaat met de nieuwe trouble shooter, dinsdag doen we denk ik geen show want dan is de halve finale dus dan komt zeker niemand kijken naar de show! Donderdag doen we dan wel weer in Luna Park de Saterday Night fever show voor de 2e keer, we hebben niet meer geoefend dus ik denk dat het komende week weer een paar keer oefenen word tussen het werk door dus dan gaan de dagen weer snel voorbij!

VEEL PLEZIER ALLEMAAL MET HOLLAND!!!!!
HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP HOLLAND HUP!!!!!!!!!!!

ADIOS XXXXXXXXXXX

  • 02 Juli 2010 - 16:28

    Oma:

    inge ik heb alles van jou gelezen ..als je nou nog niets wist van de voetbal was ik de eerste die je het nieuws kon mee delen dat het 2-1 is geworden voor nederland maar dat zal wel OUD nieuws zijn ..... ja inge het is hier tropisch warm .... ik heb vanmorgen een foto gemaakt , buiten het was 42 graden... daar moeten wij in winterdag hard voor stoken ,,,, inge ook nog proficiat gewenst met je nieuwe nichtje ,, imke,, nou tot een volgende keer oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 45058

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: