Dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 April 2010 | Spanje, Madrid

Hola Everybodyy!!

Heel snel een bericht want ik kan geloof ik maar tot 6 uur op internet in dit hotel.

Ik ben dus goed aangekomen! Goede vliegreis na lang wachten, ik zat gelijk langs een duits kindje van 6 jaar dus mijn duits is al op de proef gesteld.

Ik kwam op het vliegveld aan, lekker weertje!! Ik werd opgehaald en we gingen naar het trainingshotel.. Deze leidster had al aangegeven dat ik kwam dus er kwamen gelijk want nederlandse entertainers naar me toe en toen ook buitenlandse, echt uit alle landen kei gezellig!!

Hun training was afgelopen (middag programma dan) dus ik ging met de dames waarmee ik op een kamer zit (appartement) mee. Heel leuk: 3 spaanse meiden en 1 franse wat ook spaans verstaat dus ik hoor alleen maar spaans in het appartement, wel leuk om te leren dus ik hoop dat ik over paar dagen wat spaans mee kan vertellen haha! Ik praat gewoon engels en dat gaat me ook prima af!

Dan als laatste, MORGE HEB IK EEN VRIJE DAG!! Haha vanavond is nog een avondprogramma, gaan ze dingen dus trainen, ik kan nog even toekijken zei ze dus dat is wel fijn.. Verder vertelde een nederlandse jongen dat er iemand jarig is dus dat ze dat vanavond willen gaan vieren, zeker omdat iedereen morge vrij heeft HUJ HUJ HUJ!! Haha heel tof ik ben op een goed moment gekomen dus...Wat de rest morge gaat doen weet ik nog niet maar daar kom ik dadelijk tijdens het eten wel achter ;-)

Tot Snellie Bellie allemaal en ik heb het nu al naar m'n zin en heb erg veel zin om te gaan beginnen met de dansen/shows/sporten etc!!!!

DOeiiii

• 23 April 2010 - 16:44

Mam:

was je alleen op het vliegveld die naar dat hotel moest? en hoe heb je het mannetje of vrouwtje gevonden op het vliegveld?heel veel plezier.groetjes mam liesbeth

• 23 April 2010 - 21:39

Edwin :

Hey Inge !

Wauw helemoal te gek veur dich !

Vur hubbe dien aafsjeidsfeestje gemist, maar stoan oape veur verrassingen !!! Haha ! Doe wits zelf ! Succes !!

• 24 April 2010 - 10:15

Renee:

gedverdemme kleine rotzak is der alweer drek aan het feiste kom kom!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    gisteravond na mijn werk had ik niemand om naar te smseeee boehoee!!!
    ik volg je iedere dag veel plezier.
    dieke kus

• 24 April 2010 - 10:50

Rionne:

Ha mupke

Fijn dat je goed bent aangekomen.En dat je vlucht toch gewoon is gegaan, ondanks je vertraging....
    Dus al meteen een party daar.
    Nou geniet er maar van.
    En suc-6 met alles.
    We blijven je volgen!!

Liefs Leon, Rionne en Ukkie!!

• 25 April 2010 - 09:11

Pap :

Hoi Inge, telefoon is gisteravond gelijk geblokkeerd. Zo. je eerste vrijedag zit erop. Nu aan de slag met "trainen". Veel succes en plezier. Tot schrijvens.

• 25 April 2010 - 09:38

Ria En Ger:

Hallo Inge,

Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je het nu al naar je zin hebt.

Om je spaans al wat bij te spijkeren.

Buena suerta ( veel succes)
    en
    Sequimos a sequirte ( we blijven je volgen)

Groetjes Ria, Ger

P.S. Bier in het spaans is cerveza, maar dat wist je natuurlijk al

• 25 April 2010 - 16:23

Carlijn:

hoooi,

nog gein 24 oor dao,, en gliek fieste hahah.. zo mot det auk ;)!
    fijn om te heure detse t leuk hubs :D
    amuseer dig en maak der get leuks van,, g blief dig volge :D

dikke knuffell van mig!