Nu al pech!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Nu al pech!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Nu al pech!!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 April 2010 | Spanje, Madrid

Good Morning!!!

Bedankt voor al jullie leuke reacties!! De reactie van Pap is minder leuk, mijn nederlandse, mobiele telefoon + simkaart en alles is namelijk vrijdag avond al gestolen, ik denk uit mijn bodywarmer maar ik had het natuurlijk niet in de gaten :-( Erg balen maar gelukkig heeft Pap het abonnement meteen opgezegd! Ik ga zo snel mogelijk een spaanse simkaart kopen en hierbij kun je voor 10 euro een telefoon kopen ofzo dus dan doe ik dat maar! Ik laat jullie zo snel mogelijk weten wat mijn nummer dan is!!

Nou dan over naar de leuke dingen!!! Vrijdag was de party verder erg geslaagd!! Ik leerde iedereen kennen en zelfs onze begeleiders stonden op de bar!! :-D Zaterdag de vrije dag, eerst lekker uitgeslapen want we waren laat thuis..Daarna ben ik met een Nederlandse jongen naar de discotheek terug gegaan waar we vrijdagavond waren geweest want ik hoopte dat ik mijn telefoon daar verloren was......Helaas!! Niks gevonden dus 20 euro voor niks betaald om met de taxi in het stadje te komen, we hebben daar wel nog de toerist uitgehangen en wat spulletjes gekocht!! Toen het te warm werd zijn we terug gegaan naar ons appartement en hebben we de eerste zonnestralen ontvangen!!!! (H) Lekker gerelaxed, hier was de rest van de groep wel aan toe omdat ze al de hele week getraind hadden en ik vond het natuurlijk ook niet erg :-D 's Avonds hebben we ook met de groep op het strand gezeten met wat lekkere hapjes en drankjes, erg leuke en gezellige groep is het! Zondag, mijn eerste trainingsdag! Nu ben ik erachter gekomen hoe zwaar de komende weken gaan worden!! Vanavond en morge avond moeten we namelijk al de eerste shows gaan opvoeren hier in dit trainingshotel!!!! De rest van de groep heeft al een week kunnen oefenen (niet dat ze het echt super kunnen haha) maar omdat ik pas 1 dag getraind heb word het voor mij nog een uitdaging, gelukkig ben ik wel pas morgen avond aan de beurt!!

Oja, nog belangrijk nieuws!!!! Ik dacht dat ik nog 2 weken training had maar het is in totaal 2 weken dus omdat ik later ben aangekomen heb ik nog maar 1 week training!!! Sterker nog: sommige hotels bellen onze begeleiders op of ze een entertainer hebben voor het hotel. Inmiddels zijn er dus al 3 entertainers weg om in andere hotels al te gaan beginnen met werken!!! Vanaf nu zal de groep dus steeds kleiner worden omdat er steeds mensen al gaan werken bij een ander hotel! Ik denk niet dat ik al wordt uitgezonden deze dagen omdat ik pas net hier ben, wij krijgen dus donderdag te horen waar we geplaatst worden en we zullen dit weekend al vertrekken!!! Dan zal ik daar nog veel moeten trainen op te shows en het programma overdag en 's avonds moet in 3 talen gepresenteerd worden dus voor mij betekend dat nederlands, duits en engels. Hierin moet ik dus ook nog even oefenen maar dat gaat wel goed komen!! Dit betekend wel allemaal dat de gene die in mei/juni:-P langs komen dat ze nog niet heeeeeeel veel moeten verwachten van de shows enz maar goed..ik heb er nu wel al zin in om hier te zijn met wat bekenden huj huj :-D

De training gaat zo weer beginnen om 10.00 uur dus ik ga er maar weer vandoor!!! Ik hou jullie op de hoogte waar ik naartoe zal gaan en hoe de show morge avond is gegaan!!

Oja en voor de gene die wil skypen, ik ben meestal online tussen 9 en 10 omdat ik om 9u ga ontbijten en om 10u begint de training dus dan eet ik snel en dan kan ik even snel internetten, de rest van de dag heb ik 't druk met oefenen en trainen duss....Maybe dus tot morgen vroeg rond deze tijd op skype!!!

Have a nice day everybody!!!! Byeee XXX

  • 26 April 2010 - 09:04

    Moniek:

    Hey zusje!

    Wat n pech zeg meteen al t eerste weekend! Hopelijk blijft t daar bij!
    Wel fijn om te lezen dat je al flink gefeest hebt en leuke mensen hebt leren kennen. Hou ons op de hoogte en we gaan idd snel n keer skypen!!

    Have fun, dikke kus
    Moniek

  • 26 April 2010 - 09:17

    Ien:

    Ha Inge geniet er maar van.Niet treuren om het mobieltje.Is natuurlijk niet leuk.Groetjes Ien (familie Puts)

  • 26 April 2010 - 14:47

    Mam:

    hoi inge,ik heb al een nieuwe simkaart gehaald.dus die ligt klaar voor als je terug komt.veel succes met de trainingen.komt wel goed schatje.doei doei

  • 26 April 2010 - 19:55

    Gertie:

    Hey hallo Inge

    Hieel veul plezeer doa achter,verweg van hie...
    Wea komme edere daag waatse effe leaze waatse hups metgemaaktj...Hieel veul succes en plezeer hè...
    Dieke knoevel..Jan en Gertie

  • 27 April 2010 - 08:58

    Renee:

    Whaaa inge te gek je verhalen en al een paar foto's haha!!! LEKKER HOOR!!!!!!!!
    Kut van de telefoon maarja die dure telefoons is ook niks koop er mij ook maar 1 als die daar maar 10 euro kosten whahahaha. Ben zo benieuwd naar de shows en ik vind het ook heel grappig dat je in 3 talen moet presenteren hihahohohoho. Ik ga morgen een webcam en microfoon halen om te skype! Verder zijn wij ons hier aan het voorbereiden op de 6-kamp en 1 mei hebben we teamuitje. Ik zal je missen deze 2 dagen HIHAHONGERLAP
    Hoie hangmattie!
    x

  • 27 April 2010 - 10:18

    Brother:

    Waar heb je oefening/training voor nodig? Je hebt al veel talent en ervaring, dus huppakee aan het werk. Zorg dat je wel in een leuk hotel komt, in een leuke stad, Ibiza bijvoorbeeld, zodat we langs kunnen komen ;). Succes ermee, iig!!!

    Grtz Ruud

  • 28 April 2010 - 11:44

    Ruth Clout:

    Hey Inge!

    Zo te horen vermaak jij je al prima daar :D leuk!!
    Alleen enorm balen van je telefoon :( Hopelijk was dat het enige mindere tijdens je verblijf in Spanje!
    Ik ben weer veilig op Nederlandse bodem en ga nu vanaf hier je verhaaltjes volgen :)
    Veel plezier en succes!!

    xx Ruth

  • 28 April 2010 - 16:33

    Pap :

    Hallo meid, alles goed?
    Al lang niks meer gehoord, je hebt het zeker druk? We zijn weer zeer benieuiwd naar een nieuwe belevenis van jouw. Kijk ook in je mailbox, daar heb ik een E101 formulier naartoe gestuurd. Dit mioet je kopieeren en op aanvraag moeten tonen. We horen en of zien weer graag iets van jou.
    Have fun with sun.
    Pap.

  • 29 April 2010 - 13:57

    Ria:

    Hoi Inge,
    Even een korte groet vanuit Chersonissos op Kreta. Ik heb je verhalen nog niet gelezen. Dat doe ik wel als ik weer thuis ben. Als alles goed gaat ben ik morgenavond weer in Remunj.
    Groetjes, Ria

  • 30 April 2010 - 12:35

    Ans Snijkers:

    Ha Inge,
    Dien Pap zal waal dènke:tis auch altied get mit det vroumes!! Mer es ut hie bie blieftj velt ut nog mit.
    Klinktj good veur de rest, veul plezeer en succes mit dien traininge!!

    Groetjes, Ans

  • 30 April 2010 - 16:12

    Mam:

    Inge we kinnen neet skippen.het lukt ons niet.misschien horen we wel via deze weg iets van jou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 45049

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: