MALLORCA!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu MALLORCA!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

MALLORCA!!!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 April 2010 | Spanje, Madrid

Hola Hola!!!

HET GROTE NIEUWS VAN VANDAAG: ik ga werken op MALLORCAAA!! Sterker nog, ik zit al in het nieuwe hotel: Marina Plaza in Palma, de hoofdstad waar HET uitgaansleven is dus super super!!

Het is hier niet zo hoe in het trainingshotel, dat was echt een super hotel, goed eten, veel faciliteiten voor het entertainment en gezellige mensen die daar werken maar iedereen wist dat we nooit geplaatst zouden worden in zo'n hotel als daar. Dit hotel heeft een stuk minder faciliteiten, is een echt familiehotel en met veel nederlandse, duitse en engelstalige gasten dus dit is perfect voor mij!! Dankzij het mannetje van de receptie heb ik onbeperkt internet in dit hotel dus ideaal!!! De kamer die ik heb is erg basic maar als ik dadelijk echt aan het werk ben, kom ik bijna niet op mijn kamer. Hij is wel erg groot, woonkamer, 3 slaapkamers met 6 bedden (dus voor de gene die langs wil komen....:-P)!! Ik heb net met de manager gesproken en hij zei dat ik Spaans moest leren haha dus ik ga mijn best doen en wat standaard zinnen leren die ik tijdens een activiteit kan zeggen. Helaas zit ik hier wel alleen maar het is voor het eerst dat Cosmo met dit hotel samenwerkt en ze willen een goede indruk achter laten dus dat is voor mij wel een compliment, dat ik hier mag werken om een goede indruk achter te laten!! Vandaag heb ik ook een Spaanse meid ontmoet, zij werkt ook voor Cosmo, in een hotel een stuk verderop en in en rondom Palma werken nog 2 jongens en 1 meid die ik tijdens de training heb leren kennen maar deze hotels liggen allemaal ver uit elkaar...We hebben wel allemaal op zaterdag vrij dus we gaan zeker een keertje in Palma afspreken!!

De show van dinsdag was echt superrr om te doen!!! Ik kreeg ook een compliment omdat ik pas 3 dagen had getraind en toch al een hele rol in de show kon uitvoeren. Helaas heb ik hier 's avonds geen musicalshows maar meer quiznights enzo!! Nja om de goede show te vieren zijn we natuurlijk op stap gegaan!! Weer naar dezelfde club als vorige week vrijdag en weer ergg gezellig!! Erg gezellig was het ook de volgende morgen, met z'n allen om 9.00 uur aan het ontbijt terwijl je om 5.30 uur pas in bed lag huj huj!! Weer een leuke trainingsdag, ook met echte kinderen gewerkt en ik heb een sportactiviteit georganiseerd op het strand, erg leuk allemaal maar nu ben ik wel echt klaar om met de echte gasten hier in dit hotel te gaan werken in plaats van met je trainingsmaatjes. Woensdag avond was het de laatste avond van een van onze trainsters, helaas, weer een rede om op stap te gaan :-D!!! Nice Nice evening en leuk om je trainster eens van een andere (dronken) kant te zien ;-)...Gisteren onze laatste dag want 's avonds zouden we allemaal te horen krijgen waar we gaan werken!! 's Avonds was dus het grote afscheid van de trainsters en van elkaar, omdat iedereen inmiddels erg close was geworden moesten sommige huilen en niet iedereen was blij met het hotel wat ze hebben gekregen. Ik daar in tegen wel en ik heb gelijk pap en mam opgebeld (met een telefoon van een van de meiden want ik heb zelf nog steeds geen telefoon). Daarna gingen veel mensen weer op stap, ik ben met 1 jongen en 1 meid in het hotel blijven hangen waardoor ik om 2.00 uur mijn koffer moest inpakken want ik werd vanmorgen om 9.00 uur opgehaald om naar dit nieuwe hotel te gaan.

Natuurlijk is het QUEENSDAY TODAY!!! Helaas heb ik daar nog weinig van gemerkt...ik heb wel al vaak aan mijn SMF'ers gedacht vandaag, ik ga er natuurlijk vanuit dat jullie hebben gewonnen!! HUJ HUJ HUJ :-D Ik hoop dat iedereen verder een leuke dag heeft!! Misschien ga ik vanavond wel nog queensday vieren want ik ga dadelijk naar het hotel waar Patricia, de spaanse meid, werkt want zij moet een show presenteren dus ik ga even kijken en misschien gaan we daarna uit want dat hotel staat in het hollandse gedeelte van Palma, ik zit meer in het duitse gedeelte dus ik kan de halve liters en de bratwursten ruiken :-D!! Misschien gaan we vanavond wel naar het ander hotel waar een de andere jongen werkt van de training want hij werkt wel in een team en in dat team zit een vriendin van Patricia. Dan zullen we wel met dat team op stap gaan.
Morgen begint dan het echte werken..Ik moet het hier opstarten dus ik ga een programma maken, dit op papier zetten en overal ophangen, de mini club in orde maken, de muziekinstallatie installeren etc etc...Alles zodat ik zondag al een activiteit kan doen. Hoewel er wel weinig gasten zijn maar dat maakt 't voor mij wel wat makkelijker..Er zijn trouwens wel ook al wat nederlanders omdat het meivakantie is dus dat is wel gezellig!!

Tot Snellie Bellie weer allemaal en weer bedankt voor de reactiess!!! :-D Erg leuk om te weten dat jullie me een beetje volgen!!

Adios!!!!


  • 30 April 2010 - 21:01

    Mam:

    leuk Inge zeer gezellig allemaal.wij gaan zo snel mogelijk boeke om je te komen bezoeken.groetjes

  • 30 April 2010 - 21:01

    Pap:

    superrrrrrrrrrrrrrr Inge dat het allemaal zo perfect loopt. En maar genieten, zeker als Nederland dadelijk in de finale tegen Duitsland moet voetballen.
    Als je de nieuwe telefoon hebt moet je zeker even bellen. We komen zeker een keer logeren.
    Groetjes pap.

  • 01 Mei 2010 - 09:33

    Carlijn:

    Egt super vet om te horen dat je het zo leuk hebt! ook egt tof dat je op mallorca mag blijven en dat je 6 bedden op je kamer hebt, hahaha! dat wordt dus langs kome van de zomer;)! Ik wil wel een optreden van jou zien. Ook erg grappige foto`s haha! Van wie gaa je nu spaans leren, of leer je je dat zelf aan. lijkt me lastig! Veel plezier en suc6, ik spreek je snel! wij gaan straks lkkr BBQ en op stap met ons team!glukkig schijnt t zonnetje hier!we zullen aan jou denke:)dikke knuffel

  • 01 Mei 2010 - 20:04

    Judith:

    Hee Facker,

    Wat grappig om die verhalen allemaal te lezen.
    Wij hebben Koninginnendag weer overleefd. We hebben jou natuurlijk gemist en daardoor laatste geworden. Renee en Hanneke hadden zelfs nog stiekem 20 punten op het scorebord erbij gezet maar nog laatste geworden, ha ha!
    Tot hoelang blijf jij ook alweer?
    Servais en ik gaan waarschijnlijk ook in de zomer naar Mallorca toe. Dan zouden we wat kunnen afspreken!
    Liefs Judith

  • 02 Mei 2010 - 20:20

    Gertie En Jan:

    Hoi Inge,
    Weer hobbe al divesre keren geprobeert hie ein berichtje te zette. Mer det lutk neet.
    Weer haope det doe hieel veul plezeer hubs.

    Groetjes oet Zostere

  • 03 Mei 2010 - 07:48

    Aniek:

    Hoi Rotzakje!

    Klinkt allemaal erg goed, je gaat je daar volgens mij prima vermaken:)
    Ik vind het erg leuk om je reisverslagen te lezen!
    Ik zal papa eens vragen of die skype kan regelen voor me!

    Veel plezier nog!
    Groetjes Paniek

  • 03 Mei 2010 - 15:01

    Hangmattie:

    Dolle!!! wat vet weer om te horen allemaal ook cool die fotos HIHAHONGERLAP!!!!!!

  • 04 Mei 2010 - 08:36

    Jefke:

    Beam!!!

  • 04 Mei 2010 - 10:27

    Angere Helft :

    DUDYYYYYYYY!!!!

    Ben dr eindelijk achter gekomen waar ik m'n berichtjes kan plaatsen hahaha... huj huj huj!
    Maar we hebben gelukkig al wat contact gehad;)
    Wat een leuke verhalen allemaal dulle geak! Klinkt super... En erg leuk dat je in MALLLORCA blijft! Lekker chill ook dicht bij het uitgaansleven, det mot dea kleine toch waal hubbe worre! Moeten gauw ´n keer afspreken om te skype! Queensday was trouwens weer erg grappig, ging natuurlijk weer nergens om haha.. en ben met q/night naar eindhoven geweest, was ook erg leuk!!!
    Dudy verheug me alweer op je volgende verslag en foto´s!!!

    Dikke kussss!
    Zus alias Soof

    PS; Ghub ech euver dich gedruimt, det se dr vriedig weer waars, heel jammer z'n droom! SJnoojjjeeeeeeeee dieke

  • 04 Mei 2010 - 10:29

    Sjnoof:

    PS: ghoap det ich dich kom opzeuke!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 45060

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: