week 2 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

week 2

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 Mei 2010 | Spanje, Madrid

Heyyy!!! :-D Ben ik weer!!!

Ik ga schrijven wat ik op elke dag heb gedaan anders weer ik niet waar ik moet beginnen en zo vergeet ik hopelijk niks!!

Vrijdag avond ben ik naar het hotel van Patricia geweest in al Arenal, zij had daar een quiz met de kinderen dus ik heb haar geholpen enz. Daarna zijn we naar wat hollandse café's geweest. Erg gezellig weer ouderwets zoiets als Smeets haha! Er werkten ook een Limburgse meid in een café, heel raar om weer Limburgs te praten haha!

Dan zaterdag, ik ben begonnen met het opstarten van het entertainment, programma gemaakt, hiervoor allemaal posters gemaakt voor dit bekend te maken binnen het hotel en er zijn veel gasten (vooral nederlanders) aangekomen dus met hun heb ik een praatje gemaakt en verteld over het entertainment dus vooral PR gedaan. Ook heb ik de miniclub en een andere opslagruimte opgeruimd zodat ik tenminste goed aant werk kon! Hard gewerkt dus 's avonds optijd naar bed gegaan om zondag fris en fruitig aan mijn 1e werkdag te beginnen.

Ik stond op dus op zondag vol goede moed op. Mijn eerste dag, ik had er zin in!! Nu zijn er in totaal heeel weinig gasten in het hotel waardoor ik me alles behalve 100% hoef in te zetten..Er waren wel wat kinderen dus ik heb wel wat kunnen doen in de kidsclub, opzich wel fijn om niet gelijk met 20 kinderen tegelijk te beginnen maar het rustig op te bouwen. 's Middags de sportactiviteit was ook zwak bezet, niet meer dan 5 personen per activiteit maar ook dat is voor mij wel fijn om even uit te vogelen welke activiteiten populair zijn en welke niet..Gelukkig was de mini disco 's avonds wel druk bezocht! 10-15 kids dus wel gezellig! Verder hoef ik voor het avond programma nog niet veel voor te bereiden want de volwassennen gaan met de kids naar bed en willen niet nog een quiz ofzo met mij doen helaas. Er kwamen die avond wel op 'n gegeven moment mensen uit enschede binnen en ja, die waren natuurlijk erg gezellig aangezien FC Twente kampioen was geworden die middag! Ik heb dus met hun nog wat biertjes gedronken en een gezellig avondje gehad!

Maandag had ik piratendag, dit vinden de kinderen altijd erg leuk dus nu had ik al wat meer kids dan zondag!! 's Middags had ik vrij omdat ik om 18.00 uur weer met de kids een kids dinner had, als ik dat heb (3x in de week) heb ik 's middags vrij (vanaf 1 uur tot 6 uur dan). Dan ben ik dus vanaf 18.00 uur tot en met de disco met de kids bezig dus ongeveer tot 21.00/21.30 en dan begint het avondprogramma..tenminste als er animo voor is, dat was vanavond weer niet jammer genoeg, ik had 's middags namelijk van alles voor bereid omdat ik tijd genoeg had maar helaas nog niet uit kunnen voeren, hopelijk binnenkort wel! GEEN PANIEK, ik krijg mijn avonden wel om, nu ben ik namelijk met een 17 jarige jongen en 18 jarige meid die ook in dit hotel verblijven op stap gegaan. Ik ben er nu dus achter waar je 1 liter wodka red bull voor 9 euro krijgt!!! HUJ HUJ HUJ hihi was ook gezellig avond, ook nog bij de Bierköning geweest, heerlijk die duitsers allemaal haha 1 groot feest!!! Dat is allemaal wat meer in de buurt voor mij, loopafstand dus dat is wel relax. Oja en wat deze dag ook nog was: HEEEEEEEEEL VEEL REGEN :-| ow my god!! Zoveel regen op 1 dag heb ik nog nooit gezien haha en ja hier op mallorca gebeurd dat niet zo vaak, mevrouw van de receptie vertelde dat dit 1/2x in het jaar voor komt en joepie, leuk, dat was dus nu haha! Daardoor was er in het hotel wel wat meer leven, vooral omdat sommige kamers vol waren gelopen met water (ook mijn kamer maar ik kom daar alleen om te slapen/douche dus maakte mij niks uit, had geen zin om het op te ruimen), ook de hoofdstraat was vol water gelopen. Gasten vertelden dat ze uit de auto waren gestapt en tot de enkel in het water stonden!! Hopen dan maar op meer zon de volgende dag....

Dinsdag moest ik weer vroeg op..gelukkig was het niet heel erg druk maar het was nog altijd niet heel goed weer waardoor ik het programma heb aangepast: i.p.v. pool games buiten, heb ik deze verplaatst naar het binnen zwembad, wel relax dat dit allemaal zomaar kan! Dit was dan ook een succes, veel kids deden mee omdat het buiten slecht weer was! Het leukste van alles was dan ook dat ik met kleren en al het water in werd gegooid haha huj huj!! Deze hele dag was trouwens wel een succes want ik had 's avonds een bingo gepland voor na de disco. Hieraan konden de kids ook mee doen, daardoor bleven de ouders natuurlijk ook hangen en had ik een bingo avond met 40/50 man! Erg gezellig vooral omdat 3 jongere duitsers mee deden en het allemaal niet zo goed begrepen (ondanks mijn goed Duits kuch kuch ;-)), de regel was namelijk als je fout bingo had moest je een liedje zingen, huj huj 3x mochten ze zingen haha erg leuk! Na de bingo nodigden deze jongens mij uit om mee te gaan naar de Bierköning, het was hun laatste avond dus ik ben met hun en met die meid en jongen van de maandag avond weer op stap gegaan! Erg leuk om te zien hoe die jongens nog helemaal los gingen op hun laatste avond!

Was wel een beetje laat geworden waardoor ik woensdag ergggg moe was!! Gelukkig kan ik dat nu nog permitteren omdat het overdag nog niet druk is in de kids club..Ook had ik weer kids diner dus ben ik 's middags op het strand lekker gaan slapen!! Tijdens het kids diner was er opeens telefoon voor mij aan de receptie. Ik denk huh wie gaat mij nou bellen...Was het een meid van de training die een heel stuk verderop zit, wel ook in Palma maar haar heb ik dus niet meer gezien tijdens de splitsing naar ieders eigen hotel. Zei vroeg of ik ook op zaterdag vrij heb, dat is zo en iedereen van de training heeft dat dus ze vroeg of ik morge (vrijdag) avond weer mee ga naar de kroeg waar we tijdens de training ook altijd naartoe gingen. Daar ben ik natuurlijk wel voor in, zeker omdat ik zaterdag toch de hele dag lekker relax op het strand kan liggen!! 's Avonds weer een leuke avond gehad want de disco's zijn altijd een groot succes en deze avond moest real mallorca tegen real madrid voetballen dus de mannetjes die hier werken waren voor mallorca en waren fanatiek voetbal aant het kijken (helaas 1-4 voor real madrid). Ik samen met die van FC Twente ook mee gekeken dus gezellig avond gehad en om 0.00 lag ik in bed, weer een beetje bijslapen.

Vandaag weer helemaal fit! Tot nu toe weer rustig, om 15.00 uur zometeen begin ik weer met een sportactiviteit maar iedereen ligt lekker in de zon bij het zwembad of het strand omdat we 2 dagen slecht weer hebben gehad dus is even afwachten of ze wel zin hebben om mee te doen. Om 17.00 uur ben ik dan klaar en ga ik met die jongen en meid waarmee ik ook al vaker op stap ben geweest naar al Arenal naar een nederlandse kroeg om feyenoord-ajax te kijken! Word denk ik ook wel gezellig..daarna weer snel terug want om 20.30 weer mini disco en daarna hebben we een live bandje, ofja 1 mannetje dus ga ik proberen de gasten een leuke avond te bezorgen door middel van wat dansen enz!!

Nouuu zo zijn jullie weer 'n beetje op de hoogte wat ik hier allemaal doe..Het is dus nog erg rustig, ik hoop over een maandje ook nog want dan komen al wat SMF'ers hier op vakantie huj huj!! En als deze SMF'ers weer weg zijn komen pap en mam huj huj, kan ik samen met hun m'n verjaardag vieren!!! De tijd gaat nu al erg snel en ik heb het idee dat ik hier al heel lang ben...wel een goed teken natuurlijk!!

Dan ga ik nu weer aant werk!!!
ADIOS AMIGOS!!!!

  • 06 Mei 2010 - 13:36

    Carlijn:

    super leuk om al je verhalen te lezen! egt fijn dat je het zo leuk hebt! die 2 dagen regen bij jullie is niks.. wij zitte hier de hele dag met bewolking egt te erg,,hahaha!
    gister was t bevrijdingsfestival in roermond,, erg leuk,guus meeuwis was er ook! en vanaaf moete we weer lkkr traine! ik ben nog wat foto`s op onze volleybalhyves aan t zette van t teamuitje enz. dus als je un x tijd hebt moet je maar us kijke ;)!
    zoo,, k hoop snel weer van je te horen,, leuk om al je verhalen te lezen:D!
    dikke knuffel !

  • 06 Mei 2010 - 13:55

    Mam:

    Hoi Inge wat leuk om jou verhalen allemaal te lezen.je hebt het wel naar je zin.goed zo ga zo door.

  • 06 Mei 2010 - 17:45

    LuisSuarez:

    Haaaa Inge,

    Ben je ook Feyenoord - Ajax aan het kijken? Leuk he:p
    Veel plezier daar!!
    HuiHui

  • 07 Mei 2010 - 07:09

    Rionne En Leon:

    Ha mupke

    Ik lees dat het je goed bevalt daar.
    Fijn voor je, super.
    Werk en feest ze nog daar.

    En we houden contact.

    Liefs Leon, Rionne en Ukkie!!

  • 07 Mei 2010 - 09:25

    Renatski:

    Dolle gek dat klinkt weer heerlijk man! Zo vet allemaal. Hopelijk beginnen de gasten nu een beetje te komen. Maar op deze manier kun je wel rustig inwerken inderdaad. Hier is het op het moment oko vettig weer maar nog geen overstroming haha! geniet er daar van wij gaan zaterdag onze vakntie regelen huj huj huj!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 Mei 2010 - 10:19

    Ans:

    Ha Inge,
    Waren afgelopen week in Tunesië, hoorden dat het in Mallorca zoveeel regende. Hebben in Tunesië op dinsdag toen ook 's morgens regen gehad en bewolking, maar de rest gelukkig lekker weer.Het animatie-team daar bestaat uit alleen maar jongens, maar die maakten zich niet echt moe. Was nu ook nog niet echt druk maar wel gezellig, in ieder geval wel kunnen volleyballen op het strand, heerlijk!!
    Veel plezier verder en succes, gr Ans

  • 10 Mei 2010 - 11:51

    Oma:

    inge. gisteren was het hier moederdag.. wordt zoiets daar ook gevierd? ik wens je heeeeel veel groetjes van uit st. o . berg je oma 10 mei 2010

  • 11 Mei 2010 - 08:17

    Jeff:

    eeey inge super die verhalen ;) ik blijf je volgen hoor!

  • 11 Mei 2010 - 10:49

    Jefke:

    Weam is tog dae Jeff van 3 oer geleeje eigenlik precies?

  • 11 Mei 2010 - 11:04

    Prinses Soof De 1e:

    Haaai lekkere dude!!!!

    Leuk verhaal geak!:D

    Tot gauw weer op msn.. gezellie! Binnenkort krijg je een gtst verslag van me!! Haha

    XXX Tante zus! Hahahahahahah hujhujhuj

  • 12 Mei 2010 - 09:04

    Nena:

    Heeeee Inge,

    Leuk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt! Maar jij vermaakt je toch al snel he;)!

    Ik had ook al gehoord dat het in Mallorca veel had geregend, agjaaa er zal ook wel weer veel sun komen he..

    Oja, wij zijn van de zomer op vakantie in Mallorca -> El arenal. Volgens mij is dit dicht bij jou of niet:D? Als dat is komen wij jou op zoeken!!!!!:D

    Nou nog heel veel plezier en succes met je activiteiten!

    Kussie xx

  • 12 Mei 2010 - 13:23

    Nummer 7 Van Stravoc:

    heej chick!
    tja heb 2 weken vakantie(lang leve het onderwijs) dus ik verveelde me een beetje en ging us kijken wat jou allemaal bezig houdt... DAS NIET NIX!
    maar klinkt allemaal niet egt als werke haha op stap, op stap , op stap..gloof da jij ons kampioenschap nog aant viere bent (dat moet ook)
    nou ik kijk alweer uit naar je volgende verslag!

    groetjes,xxx
    Carlyyyy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 45066

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: