week 4 - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

week 4

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 Mei 2010 | Spanje, Playa de Palma

Zooo ik zie dat het bij jullie ook eindelijk mooi weer is!! (H) Hier begint het ook langzaam zomer te worden, geen regen meer gehad en temperaturen van 25-30 graden!!! 1 nadeel: daardoor komen de muggen ook tot leven!! Grr gister gingen we jeu de boules spelen, wel maar met 2 volwassenen maar dat was wel gezellig opzich..we spelen dit aan de overkant van het hotel in een park. Nou na een half uur zijn we gestopt want het was niet leuk meer door de muggen! Vandaag is het weer feest alleen dan nu met het jeuken op m'n benen haha van de muggenbulten!! Weer m'n hele benen vol mja gelukkig zijn er lieve gasten en heb ik een armbandje gekregen, dit geeft een bepaalde geur af waardoor de muggen van je af blijven..hoop dat het werkt maar in ieder geval lief dat ik het heb gekregen! Het waren natuurlijk limburgers waarvan ik dit heb gekregen, er zijn er meerdere nu hier dus wel gezellig maar in het begin wel even raar om weer limburgs te praten!

Dan nu weer even terug in de tijd. Vrijdag avond gingen we dus naar Magaluff met alle entertainers! Erg gezellig, allemaal party people dus dit hebben we ook geweten: toen we buiten kwamen was het al licht en om 7 uur lagen we in bed!! Zonde om op je vrije dag de hele dag te slapen natuurlijk dus zaterdag zijn we om 12 uur weer opgestaan en heb ik met de meid waarbij ik bleef slapen chinees gegeten..Lekker buffet dus was weer eens wat anders!! Daarna hebben we met 'n andere meid de bus naar Palma genomen! Hier lekker de toerist uitgehangen, heerlijk het voelde even als vakantie!! We hebben wat geshopt, geluierd en wat in Palma rondgelopen! Hiervan zijn ook weer wat foto's te zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=67VA6ZW8 's Avonds lag ik lekker om 22.00 uur in bed want ik was wel erg moe natuurlijk!!

Zondag had ik weer zin om te gaan werken! Nou viel dat even tegen 0 kids hier..ofja wel 'n paar maar die zijn te jong om naar de miniclub te komen en gister zag ik dan een paar zweedse kids maar daar is ook een beetje moeilijk mee te communiceren. Met als gevolg dat ik zondag in totaal 1 uur eigenlijk echt met gasten gewerkt heb: tafel tennis met 2 duitsers huj huj haha! Was opzich wel leuk maar wel saai voor mij natuurlijk! Maandag avond was de show dus zondag avond heb ik mijn mooie pakje aangetrokken (ook te zien op de site met de foto's) en ben ik overal gaan rondlopen en gaan vertellen over de show zodat er veel mensen kwamen kijken! Hierdoor raakte ik in gesprek met limburgse jongens! Het was hun laatste avond en dat moest gevierd worden: ik ben die avond dus met ze mee op stap gegaan! 11 jongens en ik maar was gezellig! Zeker omdat ik wist dat de hele week verder rustig zou verlopen vond ik het geen probleem om weer op stap te gaan.

Maandag was ik weer lekker moe maar weer geen kids, niet met de miniclub, niet met het kids dinner en niet met de miniclub, met als gevolg dat ik dus veel vrije tijd had. In deze tijd heb ik de waterpolo goaltjes geverfd en nieuwe netten voor deze goals besteld. Daarna ben ik even de toerist uit gaan hangen op de boulevard! Lekker wat gelopen en ik ben op zoek gegaan naar een duikbedrijf waar ik op een vrije dag een keer kan gaan duiken. Deze had ik dan al snel gevonden en daar heb ik wat informatie gevraagd dus als het dadelijk wat warmer is en het water ook wat warmer is kan ik daar een dagje naartoe gaan! Ook heb ik wat folders meegenomen over andere dingen die in de buurt te doen zijn voor als dadelijk vrienden/familie langskomen:-D Hebben jullie misschien ook nog wat aan! ;-) 's Avonds was dan de Bull Fight! Het was uiteindelijk wel grappig maar ik wist niet precies wat ik moest doen en ik hou er toch meer van om van te voren een paar keer te oefenen maar achteraf praatte ik met het publiek en hun vonden het allemaal wel leuk dus daar gaat het om! Volgende keer weet ik ook wat me te wachten staat dus dan kan ik het vast ook beter!

Dinsdag was weer hetzelfde verhaal met de kids. Gelukkig waren er 's middags wel volwassenen die dus met me wilde jeu de boulen en darten, 2 en 3 kandidaten dus beter als helemaal niks haha! 's Avonds had ik bingo en daar deden gelukkig 25 personen aan mee! Niet zo gek aangezien er bijna alleen maar 65+ hier in het hotel zitten op het moment! Vooral Nederlanders en Duitsers dus mijn Duits is inmiddels ook al een stuk verbeterd maar kan natuurlijk altijd beter! De Nederlanders kletsen mij de oren van mijn hoofd. Maak ik een rondje om te promoten dat er bingo is of dat er een quiz is, ben ik 2 uur onderweg omdat ik steeds word opgehouden door de verhalen van de mensen! Wel gezellig en verder heb ik toch niet veel te doen maar ik denk dat ik het toch leuker vind als er volgende week ofzo weer kinderen komen! Ik hoorde namelijk dat in sommige gedeeltes van Nederland weer pinkstervakantie is volgende week! Gezellig hopelijk meer kids want dan is er toch wat meer leven in de brouwerij dan nu met de bejaarden die allemaal al met pensioen zijn haha ;-)

Tussendoor heb ik ook wat liggen zonnen op het strand dus ik begin al een bruintje te worden! Gister kwam ook iemand langs die een restaurant wilde promoten, een Nederlands restaurant dus daar ga ik binnenkort ook een naartoe, lekker weer eens Saté Mmm! Verder is het eten hier prima, heerlijk zelfs! Ben gelukkig nog niet uitgekeken op het eten, aangezien ik het nog 3 maanden voorgeschoteld krijg! Deze en volgende week ga ik met Patricia van het andere hotel hier in de buurt (Luna Park, hier zitten de 4 meiden ook die over 1,5 week komen:-D) oefenen voor een kleine show met z'n tweetjes. Dit wordt een soort Saterday Night Fever, gelukkig hebben we nu genoeg tijd om te oefenen en over 2 weken is dan de 1e keer dat we het gaan uitvoeren bij mij in het hotel. Op maandag is de show avond namelijk hier in het hotel, in het hotel van Patricia is dit op donderdag dus dan ga ik naar haar hotel en voeren we daar de show uit!

Deze middag heb ik weer wat uurtjes vrij dus ik ga zometeen naar de supermarkt wat muggenspray kopen enz! Verder hoop ik dat vanavond mensen mee doen aan de quiz anders heb ik weer vrij weinig te doen gehad vandaag. Dit zal de komende dagen nog wel zo blijven maar gelukkig gaat de tijd wel snel want over 2,5 dag heb ik alweer een dagje vrij!

Thank You All voor de leuke reacties weer :-D HOiieee vanuit het zonnige, lekker warme, gezellig Mallorcaa!!

  • 19 Mei 2010 - 12:52

    Mam:

    leuk inge dat je het naar de zin hebt.goed zo ga zo door.veel plezier nogtot over 22dagen

  • 19 Mei 2010 - 21:01

    Luc:

    Ik dink daor kump n gans verslaag euver dae fantastische stapaovend.. desse dich gans hebs laote gaon in de stripclub enzoe.. desse op de bar hebs staon danse.. desse halve liters hebs zitte atte.. maar det zetse dr neet op?

    Bietje flauw :P

    Vuul succes en plezeer nog!
    We zeen de foto's wal verschiene he!

    Luc

  • 21 Mei 2010 - 19:17

    Hannie:

    Hey Inge,

    Geis se die show opvoere es veer der zeen? Hahaha, det wird lache...

    tot euver 10 daag,
    x Han

  • 22 Mei 2010 - 14:37

    Renatski!!:

    dude!! gedverdemme nog maar 9 dagen!!! hujhujhujhujhujhujhuj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 45055

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: