NHTV Breda Here I Come!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu NHTV Breda Here I Come!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

NHTV Breda Here I Come!!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 Mei 2010 | Spanje, Playa de Palma

Hey Hey Hey!

Weer bijna een week geleden dat ik wat heb geschreven hier, de tijd gaat zo snel! Dus ik heb ook weer veel nieuws!

Om te beginnen, vorige week belde het thuisfront: ik ben aangenomen op de opleiding NHTV in Breda!!!!!! HUJ HUJ HUJ, als ik in september terug kom kan ik daaraan dus gelijk beginnen! Erg leuk ik heb er nu al zin in!!
Maar goed eerst natuurlijk genieten van de tijd hier. Er is nog niet heel veel veranderd, nog altijd oudere mensen hier, weinig kids, alleen wat kleinere die nog niet naar school gaan maar die komen dus ook nog niet naar de miniclub. 1 kind van 4 jaar wilde zondag avond wel de mini disco dansen maar ze durfde niet echt, stond ik me daar uit te sloven en haar mama deed ook haar best en het kindje stond 30 minuten lang naar ons te staren wat we in godsnaam aan het doen waren haha! Gister avond kwamen ze weer maar zij was weer de enige dus zijn ze weer weg gegaan, ik denk dat mama geen zin had om nog een keer de disco te dansen met mij haha!

In het vorige reisverslag vertelde ik jullie over de show die we deze week zouden gaan oefenen en volgende week opvoeren. Nou dat gaat niet meer door want Patricia van het andere hotel is gisteren vertrokken naar Ibiza! Zij had het niet echt naar haar zin in haar hotel en op Ibiza hadden ze nog een meid nodig in het hotel. Dat kreeg ik dus vrijdag te horen. Ik belde haar eigenlijk op wat zij vrijdag avond ging doen want ik was helemaal alleen op mijn vrije avond maar toen vertelde ze dat dus en dat ze zaterdag naar Barcelona ging, naar haar familie! Met als gevolg dat ik vrijdag avond dus alleen was..Ik ben alleen op stap gegaan en heb zo dus wat mensen ontmoet en toch een leuke avond gehad!

Zaterdag ben ik wel om 9 uur opgestaan want 's ochtends zijn hier altijd mensen van reisorganisaties dus ik heb een jongen gesproken van ITS om te vragen wat leuk was om te doen op mijn vrije dag. Ik had namelijk geen zin om te luieren, dat kan ik tussen het werk door ook dus nu wilde ik er lekker op uit en meer van Mallorca zien! Uiteindelijk heb ik besloten een fiets te huren, voor maar 5 euro voor de hele dag dus prima te doen! Toen ben ik naar Palma gefiets..nou wat een super mooie route was dat! Prima fietspad aangelegd vanaf de boulevard hier helemaal tot de kathedraal in Palma! Ik ben dus in m'n eentje gaan fietsen, heel veel gestopt om te genieten van de mooie plekken en veel foto's gemaakt want ik wil zo graag met jullie delen wat ik hier allemaal zie en meemaak maar op foto's is het natuurlijk anders dan in het echie! De foto's plaats ik een andere keer want ik heb nu niet zoveel tijd! Onderweg werd ik gebeld door Hichem, 1 van de andere entertainers. Hij is toen ook naar Palma gekomen en we hebben samen wat bijgekletst/gezont op het strand, rond gelopen in palme en een lekker cocktailtje gedronken! Daarna ben ik weer terug gefietst want ik had met de jongen afgesproken wat ik deze morgen had gesproken van de reisorganisatie om samen voetbal te kijken, de championsleague finale! We moesten nog eten dus gingen bij een leuk restaurant zitten waar een groot scherm was, alleen was de pret snel over, 1000 muggen om ons heen pff was niet leuk meer, ik werd GEK! We hebben dus snel gegeten en zijn in de rust van de wedstrijd naar een ander terras gegaan waar het beter uit te houden was. Hier waren ook 3 Italianen die dus voor Inter waren en zij waren dus blij toen de wedstrijd was afgelopen en op straat werd het vrij stil met alle Duitsers haha! ;-)

Gister werd ik 's middags opeens gebeld. Was het 1 van de jongens van de training, Mario! Hij zou om te beginnen 1 week in het hotel Luna Park zitten waar patricia eerst werkte (en waar volgende week rond deze tijd 'n paar SMF'ers zitten:-P)!! Ik was blij dat iemand bekends in de buurt was en ben gelijk naar hem toe gegaan! Heb hem wat van de omgeving laten zien en we hebben bijgekletst!! Erg leuk!! Hij blijft maar voor 1 week tot nu toe want op 1 juni komt weer een nieuwe lading entertainers en hij vind het niet zo'n leuk hotel dus misschien komen er dan wel nieuwe entertainers in dat hotel en gaat hij weer ergens anders naartoe!'s Avonds had ik weer Flamenco show, ik had weer de hele dag m'n best gedaan om de mensen over te halen om naar de show te komen kijken met als gevolg dat er 45 mensen waren tijdens de show! Dit was dus niet slecht..het was ook gezellig want ik heb nog met 10 gasten ongeveer gedanst tot 12 uur! Eindelijk een gezellige en wat drukkere avond! Doe mij die maar!!

Volgende week zouden we dus die ene show doen maar omdat Patricia weg is vroeg ik me af wat nu de bedoeling is volgende week. Vandaag heb ik dus Esther, mijn supervisor, gebeld om te vragen wat de bedoeling is. Ze vertelde me dat ik een show moet gaan oefenen, ik heb het script, de lyrics en de cd al op m'n computer staan dus ik kan nu gaan oefenen. Het is een show met 1 jongen en 1 meid dus ik kan alles van de meid gaan oefenen nu! Als Mario volgende week dinsdag nog in Luna Park is, komt hij dinsdag avond naar dit hotel en doen wij samen de show. Anders regelt Esther iemand anders die met mij de show komt doen! Ik vind het wel leuk en omdat er weinig kids zijn enz kan ik nu veel oefenen! De show heet Comedy Express en ik moet me hierin 20x omkleden ofzo! Gaat allemaal heel snel, dan staat de jongen op het podium en kleed ik me om, dan kom ik erbij en doen we samen 'n liedje, gaat de jongen weg, kleed zich om, doe ik alleen 'n liedje, komt hij er weer bij en ga ik weg en zo gaat het steeds door! Word dus veel oefenen maar wel allemaal bekende liedjes dus de meeste kan ik wel mee playbacken, dat hoef ik dus niet meer te oefenen! Wat ook leuk is dat Renee, Anouk, Yvette & Hannie volgende week hier zijn en dus waarschijnlijk erbij zijn als ik de show uitvoer...OW OW! Ik ben bang als ik hun aankijk dat ik in de lach schiet aaaah haha als ik eraan denk moet ik al lachen!! Mja is allemaal leuk ik heb er veel zin in!!

Zoo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte!! Ik hoor van alle kanten dat jullie eindelijk ook goed weer hebben :-D HUJ HUJ! Geniet er allemaal van en tot de volgende keer weer!!

Byeeeee XXX

  • 25 Mei 2010 - 09:45

    Aniek:

    Heeey Rotzakje!!

    Super dat je bent aangenomen!
    Jammer dat je veel in je eentje moet doen daar maar je blijft tenminste wel bezig kei leuk om te lezen allemaal!
    Heeel veel plezier nog en we spreken ons misschien snel!

    Kussjee Aniek

  • 25 Mei 2010 - 11:17

    Moniek:

    Huj huj huj aangenomen in Breda!! Gefeliciteerd Ingeltje!!! Staat er weer n nieuw avontuur op je te wachten als je terug bent.

    Veel plezier strax met de SMFmeiden en succes met de show. Kan je eiglijk n beetje zuiver zingen?? ;)

    XX

  • 25 Mei 2010 - 13:38

    Dude S:

    Dudyyyyy!!!

    Wie geit ut noe eigenlik toch precies mit dichhhhhh??? haha ;)
    Keileuk verslag weer. Wat heerlijk z'n fietstocht! Zeen ut al veur mich:D
    Ondanks dat je wat vaker alleen bent, amuseer je je toch wel worre. En nogmaals proficiat van je nieuwe opleiding, super! (tot over n paar jaar, whaha!)
    Keileuk van die show, en heel grappig idd als die smf'ers dat zien. Ving ut ech joamer det ich neet mit goan! Maar ja, wie weet kom ik ooit nog, haha!(A)

    Geniet weer verder lieve dude.. dikke knuffel xxx dudy/zus/sjors/smf

  • 25 Mei 2010 - 16:03

    Mam:

    Inge super det ze het zo leuk hubs do, kinne we auch die fietsen huren als we bie dich zeen?proficiat mit de nieuwe studie in Breda veel groetjes en tot over 21 dagen

  • 26 Mei 2010 - 07:11

    Leon En Rionne:

    Ha Lieverd

    Wat fijn dat je bent aangenomen!Proficiat.

    Ik lees dat alles goed gaat, wel jammer dat je veel alleen moet doen en dat het nog zo rustig is.
    Maar ja, de drukte zal nog wel komen en kun je nu rustig aan doen!!

    Ik weet niet of je het al van pap en mam had gehoord....Maar Leon en ik zijn afgelopen zaterdag getrouwt...!!
    We hebben het maar klein gehouden, maarhet was een super sjoone daag!!
    Binnenkort zal ik wat foto's op hyves zetten, kun je zien wat we aanhadden enz.

    He mupke veel plezier nog en we houden contact!!

    Dikke knuffel Leon, Rionne en Ukkie!

  • 27 Mei 2010 - 12:02

    Carlijn:

    gefeliciteerd,, eg super good detse bis aangenome,, haaij auk niks anges verwacht ;)!
    dit weekend hubbe we hiej budeltoernooi,, g zal er unne drinke op dig :D!
    leuk om dien verhaaltjes weeer te leaze :D!
    Spreak dig snel.
    en vul plezeer nog!

    knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 45050

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: