Kort berichtje! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Kort berichtje! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Kort berichtje!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 Mei 2010 | Spanje, Playa de Palma

Hier ben ik dan weer even snel! Ik heb namelijk weer een telefoontje gehad van Esther, mijn supervisor. Mario, de jongen van de training gaat namelijk Maandag weer weg. Met hem zou ik dus eigenlijk dinsdag de show doen. In Luna Park komen 1 juni een nieuwe, nederlandse jongen en een meid die ik ook nog ken van de training maar haar vind ik niet zo leuk dus gelukkig is er ook een jongen bij! Met hem ga ik dus de show doen maar dan op vrijdag zodat we meer tijd hebben om te oefenen. Wat wel jammer is dat ik komende week in mijn vrije tijd soms moet oefenen en dat ik dus minder tijd heb om tussendoor naar de meiden te gaan die dan hier zijn. Wat wel weer fijn is dat het hetzelfde hotel is waar de meiden zijn dus dan gaan we fijn in Luna Park oefenen, kunnen de meiden kijken huj huj :-D

Ik vind het ook wel jammer dat Mario weg gaat want ik heb hem tot nu toe elke dag gezien, tussendoor even samen wat drinken en we zijn 'n keer een hotel ingelopen en zijn we daar gaan zwemmen, niemand die ons vroeg of we wel in dat hotel sliepen, was wel lekker haha! En dan: gister om 0.00 uur was ik nog met wat gasten aan het kletsen, stond hij opeens voor mijn neus, was hij helemaal hier naartoe gelopen, 50 minuten lopen haha! Hij kwam natuurlijk niet voor niks dus we zijn nog lekker op stap gegaan tot 4 uur waardoor ik vandaag wel een beetje moe ben! En ja hoor, hoop je dat het wat rustiger hoe het afgelopen dag was, heb je opeens 3 kids in de mini club en allemaal deelnemers tijdens het sjoelen en waterpoloën! Was wel erg leuk allemaal!!!

Vanavond dus ook mini disco met de kids en live muziek, altijd gezellig en daarna heb ik weer met Mario afgesproken want we moeten er nu nog van genieten we nog op stap kunnen samen, voordat hij weg is! Morgen dan alweer de laatste dag deze week!! We gaan morgen weer een auto huren, halen de andere entertainers aan de andere kant van Palma op en rijden door naar Cala Ratjada, daar waar we de training hebben gehad en gaan daar weer op stap enz! Maybe ga ik ook een klein stukje in de auto rijden want ik besefte me laatst dat ik al 1 maand niet meer heb gereden, mis het langzaam toch wel een beetje!

Oja wat Esther ook nog zei. 1 Juli komt er nog iemand van Cosmo naar een ander hotel hier in de buurt. Dit hotel ligt tussen Luna Park en mijn hotel in dus dat is wat dichterbij! Zo word het langzaam toch wat gezelliger en heb ik meer vrienden om dingen mee te gaan doen want de jongen van ITS, van die reisorganisatie vroeg ook al weer of ik vanavond wat te doen had.

Maaaaaaaaaaaaar, nog maar 4 nachtjes slapen en dan word het feest HUJ HUJ HUJ heb er zin in Lady's!!!!!!!!!!

Zo dit was het korte bericht wat ik jullie nog even wilde mededelen! Tot weer een volgend avontuur!

Tjuuuuuus!!


  • 29 Mei 2010 - 21:03

    Hannie:

    Huj huj huj nog ein nachtje slaope veur os, dan is ut zover. Morge gaon we in de kroeg wachte tot we om 24 oer kinne vertrekke. Haopelijk zeen we neet te zaat det we neet meer moge vleege. Haha nae zal waal mit valle. Hub der zin in!!!

  • 31 Mei 2010 - 08:08

    Carlijn:

    haa!

    vul plezeeer mit dien vriendinnetjes dao ;)!
    amuseer ug.. en succes mit dien show!!

    kusje

  • 31 Mei 2010 - 08:58

    Bo:

    Zusssjeee!:D

    Ik ben weer helemaal bij gelezen! Klinkt allemaal super leuk! Ook gezellig dat er nu weer meer collega's/cosmo mensen/vrienden in de buurt zitten waar je allemaal leuke dingen mee kan doen! Ben wel een beetje jaloers hoor, dat jij daar lekker warm zit! hier regent het weer de hele tijd!
    Super dat je bent aangenomen in Breda! Gefeliciteeerd! Als je terug komt, kan je dus meteen weer aan de bak!
    Inge, succes met de show en alle andere activiteiten!

    Dikke kus!

  • 31 Mei 2010 - 09:40

    Dudy S:

    Huj Huj huj!!!

    Leuk berichtje dudke!!!!

    Enne, zeen de feckers dan toch good aangekomme doa?:D Leuk hoor:D
    Zit nu lekker in het huisje van Yvetje, erg relaxed haha.
    Heb je mn brief ontvangen dude? Heel belangrijk haha!!!

    Heel veel plezier daar, en drink er ook een paar voor mij!

    Dikke kus xxx zus van zus

  • 03 Juni 2010 - 14:05

    Roel :

    Heeey nichtje,

    Teneerste gefeliciteerd dat je bent aangenomen in breda. Ik heb je reisverhalen gelezen (en je foto's gezien)... klinkt allemaal gezellig en goed :D
    Ik lees dat je regelmatig in lunapark komt, daar heb ik vorig jaar geslapen!

    Amuseer je! en werk ze ;)
    Groeten uit een zonnig venray, Roel

  • 07 Juni 2010 - 14:13

    Ans:

    Hey Inge,
    Lekker weertje bij julllie zie ik!! Het zal wel dolle pret zijn met je vriendinnen in de buurt. Wij hebben ook een kleine week kunnen genieten van mooi weer, nu weer wat wisselvalliger. Nu is er kermis bij ons, dus ook lekker een terrasje pikken en ff naar Big Benny en Fabrizio kijken.
    Groetjes, ook aan Renée en tot de volgende keer! Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 2410
Totaal aantal bezoekers 45062

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: