Heerlijk weekje met de meiden!!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu Heerlijk weekje met de meiden!!!! - Reisverslag uit Playa de Palma, Spanje van Inge Kruchten - WaarBenJij.nu

Heerlijk weekje met de meiden!!!!

Door: ingevankruchten

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 Juni 2010 | Spanje, Playa de Palma

Heyyy!!
Ben ik eindelijk weer eens!! Ik heb heel weinig tijd gehad of eigenlijk ook geen tijd genomen om een verhaaltje te schrijven maar ik zal proberen niks te vergeten en vanaf het vorige verhaal te gaan schrijven!

Ik begin bij vrijdag 28 mei! Mario was nog op Mallorca maar zou dus op maandag vertrekken. Om van de gelegenheid gebruik te maken hebben we vrijdag avond een auto gehuurd, hebben we Marlene opgehaald en zijn we weer naar Calador en Cala radjada gereden, naar de andere entertainers. Hier zijn we weer lekker met z'n allen op stap gegaan, leuk om iedereen weer terug te zien!

De zaterdag zijn we toen weer verder gereden naar andere hotels en hebben we weer meer collega's gezien, leuk leuk leuk!!! Verder stukjes gereden met de auto en wat meer van het eiland gezien!! De auto moest om 20.00 uur terug zijn dus daarna ben ik met Mario wat gaan eten en zijn we toen naar het Songfestival gaan kijken! In het duitse gedeelte dus toen de duitsers aan de beurt waren was het al feest en begonnen ze allemaal te schreeuwen. En jawel hoor, tijdens de puntenverdeling: duitsland 12, duitsland 12!! huj huj huj daar gingen ze, was erg leuk om bij de duitsers te zijn dit keer, als nederland had meegedaan was dit anders geweest natuurlijk maar nu was het 1 groot feest dus erg gezellig!!

Zondag moesten we dan weer werken, rustig rustig rustig is het de hele week geweest, 1/2/3 kids tijdens de mini disco, soms ook geen kids in de mini disco en soms geen deelnemers tijdens de sportactiviteiten. Dit keer vond ik het niet zo erg want dan belde ik Mario op en konden we nog even samen wat gaan zwemmen of wat gaan drinken en natuurlijk 's avonds zijn we nog 1x goed op stap gegaan! Vandaag waren ook de nieuwe jongen en meid aangekomen in het hotel!! Hun zijn dus gelijk mee gegaan op stap zodat we elkaar wat beter konden leren kennen!! Was een gezellige avond en helaas moest ik op het einde afscheid nemen van Mario, we hadden leuke dingen gedaan samen binnen deze ene week dus toch even jammer dat hij weg moest!

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR niet getreurd want maandag kwamen mijn vriendinnekessssssss HUJ HUJ HUJ!! Ze zouden 's ochtends aankomen dus ik werd super blij wakker, wilde snel snel mini club doen en dan ze gaan opzoeken! Was ik met de kids aan het zoeken naar de schat tijdens de piratendag, stonden Renee, Yvette & Hanneke opeens voor mijn neus!! Dit was eerst echt heel raar om hun weer te zien, ik had het echt niet zien aankomen en ik werd helemaal gek maar was echt superrrrrrrr!! Omdat ik aan het werk was heb ik ze even geknuffeld, toen zijn hun naar het strand gegaan en toen ik klaar was met werken ben ik als een gek naar het strand gegaan en heb ik anouk ook eindelijk gezien en hebben we daar lekker de hele middag gerelaxed, gekletst, gevolleybalt, gezwommen en heb ik kado's ontvangen van mijn teamies :-D Dankjulliewel!!!!!!!!!! Aan het eind van de middag zou ik eigenlijk de show gaan oefenen met Guust, de nederlandse nieuwe jongen in Luna Park en met Esther, onze supervisor! Door een miscommunicatie in welk hotel we nou gingen oefenen is dit niet gelukt helaas. Daarna heb ik dus de minidisco en de bingo gedaan en daarna ben ik weer zo snel mogelijk naar de meiden gegaan! We waren allemaal erg moe, hun van het reizen en ik van de hele dag in de weer zijn dus we besloten en stappen 1 avond te verschuiven.

Dinsdag heb ik dan eindelijk tussen het werken door met Guust & Esther de show kunnen doornemen, het was toch heftiger dan ik dacht maar wel leuk!! Het was dus best een zware dag voor mij met weinig rust want tussen het werk door deden we dus oefenen! Maar de eerste avond dat de meiden op stap gingen kan natuurlijk niet zonder mij dus hoppaaa daar gingen we naar de Bierkonig...een heerlijk feestje gevierd!!

Woensdag, de grote dag van de show!!! 's Ochtends eerst nog mini club met een paar kids en daarna begon het voorbereiden. We gingen nu de kleren klaarmaken en op de goede volgorde leggen, het podium klaar maken, alle spullen bij elkaar zoeken etc etc...Hier hebben we de hele middag voor nodig gehad waardoor we rond 5/6 uur erg honger hadden! We hebben even wat gegeten en hebben toen de generale repetitie gedaan!! Deze ging wel goed en ik had zin in de echte show!! Ik was alleen al helemaal kapot want ik had dus niet zoveel geslapen en de hele dag al hard gewerkt! Maar goed we laten ons niet kennen dus eerst de mini disco gedanst met 2 kids en daarna begon het feest! Er waren veel mensen gelukkig en het ging heeel goed voor de eerste keer!! De grote lijn was prima maar er waren achteraf gezien natuurlijk nog kleine dingetjes waar we de volgende keer aan moeten werken! Maar het publiek was erg enthousiast en ik had er ook veel adrenaline door gekregen! De meiden waren ook komen kijken en hun gingen daarna weer naar de bierkonig maar dit keer ben ik niet mee gegaan want ik was dood op, moest nog opruimen en douche want ik zweette me kapot tijdens de show! Esther was trouwens ook erg tevreden over ons optreden!

Donderdag werd ik super misselijk wakker en toen ik opstond moest ik snel naar de wc rennen en heb ik alles overgegeven. Toch een beetje oververmoeid of wat verkeerds gegeten want ik heb de hele dag niet veel gegeten want dit viel me allemaal niet lekker en was dus erg slap en misselijk maar er moest toch gewerkt worden ik was alleen wat minder energiek en enthousiast dan normaal! Ik heb natuurlijk wel nog energie vrij gemaakt om de meiden te bezoeken, zij waren aant partyen in mega park huj huj huj!! 's Avonds hadden we live muziek, ik heb een spelletje gedaan wat ik altijd doe en lag toen gelukkig om 22.30 in bed! Eindelijk een keertje optijd en ik was helemaal dood!

Vrijdag ging het gelukkig een beetje beter, ik heb 's ochtends wat yoghurt en een boterham kunnen eten maar was de hele dag toch nog erg slap! Niet zo fijn om zo te werken maar gelukkig had ik zaterdag een dagje vrij! Dan hadden we met de meiden gepland op een grote zeilboot: calamares te gaan varen, relaxen, drinken en eten! Vrijdag avond hebben we dus rustig aan gedaan en ik ben toen in Luna Park blijven slapen omdat we zaterdag ochtend vroeg op moesten!


Zaterdag ochtend voelde ik me eerst weer slecht, ik heb 1 klein momentje nog gedacht om niet mee te gaan op de boot maar gelukkig heb ik het wel gedaan!! Het gaf me nieuwe energie om met de meiden een hele dag erop uit te zijn en zo gezellig en mooi op de boot!! Ik kreeg zelfs weer honger dus heb weer wat meer gegeten en gedronken op de boot!! We zijn langs de kust en langs mooie rotsen van de westkust gevaren, we hebben gezwommen en van de boot afgesprongen op een mooi stuk zee en zijn toen weer terug gevaren! HEERLIJK & GEZELLIG!! :-D 's Avonds heb ik weer meer kunnen eten waardoor ik gelukkig weer meer energie had en 's avonds mee kon op stap! Helaas moest ik wel zondag werken dus ben ik niet helemaal los gegaan en ben ik optijd naar huis gegaan!

Zondag was ik weer helemaal het ventje! Ik kon weer alles eten en kon me weer 100% inzetten voor het werken! Helaas was het nu wel de laatste dag van de meiden :-( Ik heb elk moment van de dag dus aangegrepen om naar ze toe te gaan want oja ik heb nu een fiets ter beschikking in het hotel dus ik kan nu elke keer hoppa snel even op en neer fietsen! Dat heb ik deze dag dus een paar keer gedaan en na het avond eten was het weer tijd om afscheid te nemen van de meiden :-( super jammer want ik had gister ook geen idee wat ik moest doen in mijn vrije tijd! Ik miste ze meteen alweer maar ik ben gister maar een stuk gaan rennen zo kom ik ook weer aan het sporten en zo krijg ik de tijd toch wel om!!

Maandag was weer even rustig als afgelopen week en 's avonds hadden we een buikdansshow! Het was niet heel druk maar het was toch wel een leuke show, tot............1 van de meiden viel en haar knie verdraaide! Ze bleef liggen en meteen koelen, hebben we haar op een ligbed gelegd en haar weggedragen. Toen was het dus mijn beurt om iets te improviseren want de show was dus sneller afgelopen dan gepland! Ik had een spel gedaan op muziek waardoor iedereen op de dansvloer komt dus daardoor heeft iedereen toch nog een gezellige avond gehad! Hoe het is afgelopen met de meid van het buikdansen heb ik niet meer gehoord maar volgens mij zei ze iets van dat ze krak hoorde toen het gebeurde dus dat is geen goed iets. Ik kreeg het ook alweer benauwd want ik kan er al niet zo goed tegen en ik dacht gelijk aan mijn knie toen ik die blesseerde auwie auwie!!!

Vandaag is het dan weer tijd voor de show!! Vandaar dat ik even op de laptop ben om de liedjes weer te oefenen en nu heb ik jullie ook weer even op de hoogte gebracht! De foto's komen wel weer een andere keer op mijnalbum.nl!! Om 15u begint het sportprogramma, daarna weer oefenen en vanavond weer showtime!!!!!!! HUJ HUJ ik heb er weer zin in!!

Waar ik ook zin in heb is vrijdag, dan komen pappie en mammie langs huj huj huj gezellig!!! Het kan dus dat het volgende verhaaltje weer even duurt want als pap en mam hier zijn vul ik al mijn vrije tijd met hun op!!

TOedeledokieeeeee!!!

  • 08 Juni 2010 - 12:55

    Aniek:

    Hai Lieve Pinge,

    Jammer dat ik niet langs kan komen want het lijkt me allemaal echt heel leuk!! Mis je ook al een beetje hoor :)

    Jammer dat je ziek bent geweest is natuurlijk altijd vervelend!
    Gelukkig dat de show goed ging, kun je die niet door iemand laten filmen? dan kan ik hem ook zien haha

    Heel veel plezier met je papa en mama!
    En natuurlijk alvast een fijne verjaardag maar natuurlijk hoor je dan nog van me!

    kussjee voor jou

  • 08 Juni 2010 - 14:09

    Mam:

    jammer dat je een beetje ziek bent geweest maar dat hoord bij Inge, altijd wel even zich niet lekker voelen,maar alles komt goed.groetjes tot over 3 dagen.

  • 08 Juni 2010 - 14:35

    Nena:

    Heeee ingeeee,

    Jammer dat je ziek bent geweest, maar het zal toch wel super gezellig zijn geweest met je vriendinnekess!?:D

    Hebben ze eigenlijk lekker eten daar?

    Nog veel succes met je drukke programma!!

    xx

  • 11 Juni 2010 - 06:58

    Truus Van De Laar:

    Wij waren gisteren even bij pap en mam om hun een fijne vakantie te wensen, ze hadden er heel veel zin in om naar jou te komen.
    Prettige verjaardag alvast en maak er een mooie tijd van. gr. truus

  • 11 Juni 2010 - 10:54

    Jefke:

    Det klinkt waal allemoal leuk eigenlik precies, behalve van ut ziek zeen, mer ja! Bietje spieje en juh, haha!

  • 14 Juni 2010 - 21:33

    Oma:

    inge waat een goeie uitleg ik geloof dat je niks vergeten bent ,,,, ik wens je een hele gezellige verjaardag ==eentje die je nooit zult vergeten,,, en doe mam em pap de groeten oma uit st. o. berg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa de Palma

Afstudeerstage CIOS

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2010

De laatste keer vanuit Mallorca!!!

16 Augustus 2010

Het aftellen kan beginnen........

06 Augustus 2010

Wat een weekje weer...

31 Juli 2010

Weer helemaal alleen....

18 Juli 2010

Ben ik weer!!
Inge

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 45057

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 15 April 2015

Reisleidster Avoriaz - Frankrijk

06 Juli 2014 - 28 Oktober 2014

Afstuderen in Peru

26 September 2013 - 15 April 2014

Down Under

21 Mei 2012 - 20 Juli 2012

Midden Amerika

23 April 2010 - 01 September 2010

Afstudeerstage CIOS

29 April 2015 - 30 November -0001

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: